marți, 23 septembrie 2014

Piesă nouă: ANNA LESKO - "Foc şi scrum" (VIDEOCLIP)

ANNA LESKO cea mai noua melodie 2014 FOC SI SCRUM official video new single ultima piesa oficiala YOUTUBE hit muzica cantec de dragoste new song videoclipuri melodii
Anna Lesko - "Foc şi scrum" (piesă nouă, videoclip)/ imagine: Facebook

Anna Lesko a lansat luni, 22 septembrie 2014, o nouă melodie de dragoste, "Foc şi scrum", împreună cu un videoclip oficial. Artista a prezentat noul single şi astăzi la emisiunea matinală Neatza cu Răzvan şi Dani (Antena 1).
Vizionare plăcută!

Anna Lesko - Foc şi scrum (Official Video)


Anna Lesko - Foc si scrum by Cat Music (YouTube) 22 sept. 2014

Sursa foto: Anna Lesko - www.facebook.com/annalesko

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a Annei Lesko!

      Ștergere
  2. Deși nu sunt un împătimit al muzicii, așa în general, constat cu plăcere că dacă fac vizite pe la tine, o să mă pun la punct cu tot ce mișcă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa fiu la curent cu noutatile muzicale si postez clipurile care-mi plac, promovand mai mult muzica romaneasca. :)

      Ștergere
  3. Este superbă melodia Annei Lesko.
    Chiar îmi place foarte mult.
    Îţi mulţumesc, Cristi, că ne-ai făcut-o cunoscută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua piesa a Annei Lesko din 2014!

      Ștergere