vineri, 19 septembrie 2014

REZUMAT VIDEO GOLURI. Steaua - Aalborg, 6-0. Keşeru, cel mai rapid hat-trick din Europa League! (18.09.2014)

REZUMAT VIDEO goluri STEAUA AALBORG Europa League YOUTUBE Keseru hattrick Raul Rusescu Sanmartean Chipciu 18 septembrie 2014 Bucuresti Arena Nationala
Keşeru, cel mai rapid hat-trick din istoria UEFA Europa League! (18 septembrie 2014)

Steaua a reusit scorul serii in Europa, reusind sa treaca, cu 6-0, de Aalborg, campioana Danemarcei, intr-o partida disputata fara suporteri, pe National Arena.

Ros-albastrii au repetat scorul inregistrat la ultimul joc fara spectatori, cu Pandurii Targu-Jiu, diferenta dintre cele doua partide fiind, pe langa competitie, aceea ca golgeterul Keseru a punctat doar de trei ori in poarta danezilor, nu de sase ori, cum o facuse in poarta lui Stanca. Pe langa Keseru, care a inscris in minutele 61, 65 si 72, pentru campioana Romaniei au punctat Sanmartean, care a deschis balul in minutul 51 si Raul Rusescu (59 - penalty si 73), cel mai bun marcator al Romaniei din sezonul 2012-2013 revenind, astfel, cu gol la Steaua.

Din pacate, suporterii Stelei nu s-au putut bucura pe stadion, ca urmare a suspendarii dictate de UEFA, pentru acest succes rasunator, prin care au egalat cea mai buna performanta din istorie, tot 6-0, impotriva elvetienilor de la Young Boys Berna, in sezonul 1979-1980 al Cupei Cupelor. Atunci, pe 3 octombrie 1979, in Ghencea, inscriau Nitu, Sames (2), Aelenei, Raducanu si Zahiu.

De mentionat faptul ca hat-trick-ul lui Keseru este cel mai rapid din istoria UEFA Europa League, iar victoria ros-albastrilor este cea mai categorica din istoria acestei competitii! De asemenea, Alexandru Chipciu a fost coautor la toate cele trei reusite ale varfului stelist, care i-a pasat, la randul lui, la golul al doilea lui Rusescu.

Pentru ros-albastri urmeaza partida extrem de importanta de pe terenul celor de la Petrolul Ploiesti, de duminica seara, la care campionii Romaniei isi asteapta suporterii in numar cat mai mare.

Mai jos puteti citi caseta tehnica a partidei de joi seara:

FC STEAUA - AALBORG BK 6-0 (0-0)
Au marcat: Sanmartean 51, Rusescu 59 si 73, Keseru 61, 65 si 72

FC Steaua: Arlauskis - Rapa (Rusescu '49), Szukala, Varela, Latovlevici - Prepelita, Breeveld (Papp '67)- Ad. Popa, Sanmartean, Chipciu - Keseru (Iancu '74).

Antrenor: Constantin Galca.

Aalborg BK: Larsen - Dalsgaard, Petersen, Thelander, Gorter (Frederiksen '16) - Wichmann, Wurtz, Risgaard, Thomsen - Jacobsen (Helenius '63), Enevoldsen (Christensen '59).

Antrenor: Kent Nielsen.

Cartonas rosu: Larsen '57

Partida a fost arbitrata de o brigada din Rusia avandu-l a centru pe Vladislav Bezborodov, ajutat la cele doua linii de Nikolai Golubev si Maxim Gavrilin, in timp ce rezerva a fost Valeri Dancenko. Arbitrii aditionali au fost Seghei Ivanov si Mihail Vilkov.

Observatori au fost Miroslav Vitkovici (Croatia) si Mehmet Suheyl Onen (Turcia).

Sursa: FC Steaua Bucureşti - www.facebook.com/FCSBOfficial (FC STEAUA - FC AALBORG 6-0)

Steaua - Aalborg 6-0. Rezumat video. Goluri. 18.09.2014 UEFA Europa League
www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Competitii/Europa+League/live-text/video+steaua+aalborg+18+septembrie+2014

Raul Rusescu 6 goluri Keseru cel mai rapid hattrick record Cupa grupele UEFA Europa League Steaua Bucuresti Aalborg YOUTUBE video meci fara spectatori partida din 18.09.2014 Varela Arlauskis Galca Chipciu secvente YOUTUBE
Raul Rusescu a marcat din penalty în minutul 59 al meciului Steaua - Aalborg (18.09.2014)

rezumatul video al meciului, comentat în limba română: www.dolce-sport.ro/fotbal/Europa-League/live-video-steaua-aalborg-39781/

4 comentarii:

  1. Am auzit despre victoria Stelei la ştiri. Eram sigură că şi tu vei marca momentul, ştiindu-te un fan al ei. Am văzut postarea atunci, Cristi, însă ceva s-a întâmplat la mine, sau ceva probleme tehnice au fost, căci nu am reuşit să las niciun gând de apreciere, pentru că chiar merită aprecierea noastră. Nu ştiu ce a putut fi, îmi da mereu eroare. :(
    Bravo lor şi cât mai multe astfel de victorii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Internetul... Nici eu nu mai pot de vreo 6 luni sa afisez adresa URL a blogului meu cand comentez uneori pe Wordpress.

      Ștergere
    2. Îmi pare rău de aceste neplăceri. Am observat acest lucru, Cristi, dar n-am ştiut ce se întâmplă. Crede-mă te rog, eu am crezut că este opţiune a ta de nu mai de nu apărea URL blogului tău . Credeam că ceva te-a supărat. Mi-am făcut tot felul de griji.

      Dumnezeu ştie ce mai este şi cu tehnologia asta, are şi ea toane! :)))

      Ștergere