sâmbătă, 1 noiembrie 2014

VIDEOCLIP NOU: David Guetta feat. Sam Martin — "Dangerous" (2014)

David Guetta feat Sam Martin Dangerous cea mai noua piesa 2014 videoclip new official video HIT YOUTUBE ultima melodie David Guetta 31.10.2014 new single David Guetta ft Sam Martin featuring muzica noua 31 octombrie 2014 YOUTUBE Guetta DJ francez VIDEOCLIP NOU
David Guetta feat. Sam Martin - "Dangerous" (piesă nouă, videoclip oficial, 31.10.2014)

David Guetta şi Sam Martin au lansat oficial vineri, 31 octombrie 2014, un nou videoclip, pentru melodia "Dangerous". Noul single va face parte din viitorul album al lui David Guetta, intitulat "Listen", care va fi disponibil pe piaţa muzicală din 24 noiembrie.
Vizionare plăcută!

David Guetta - Dangerous (Official video - Director's cut) ft Sam Martin


Directed by Jonas Åkerlund
David Guetta's new single Dangerous.
by David Guetta (YouTube), 31.10.2014

Image Courtesy of David Guetta (Facebook) - www.facebook.com/DavidGuetta

4 comentarii:

  1. Foarte reuşit videoclipul. "Dangerous" atât la propriu cât şi la figurat! Îmi place foarte mult.

    PS. offtopic: Nu întâmplător am citit, Cristi, unul din comentariile tale de la postarea anterioară, întrebând-o pe doamna Carmen dacă apare un cod de verificare înainte de-a posta comentariul. Te rog frumos să mă ierţi că mă bag şi îţi răspund şi eu.
    Nu apare nicio cerinţă, de-a completa un cod de verificare înainte de-a posta un comentariu. Se cere doar "selectarea profilului" înainte de-a publica comentariul.
    În schimb, eu, nu ştiu din ce motive, la tine pe blog, pot publica comentariu la oricare postare, doar la a doua încercare. La prima încercare, comentariu, dispare pur şi simplu, dar în secunda doi revin, pentru că ştiu că tu nu ai activată opţiunea "moderare" a comentariilor. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru feedback! Se mai fac uneori modificari pe Blogspot care nu depind de setarile noastre. De asta am pus intrebarea respectiva. :)

      Ștergere
  2. Muzică bună, formula 1 și fete faine! Inspirată combinație! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este reusit cel mai nou videoclip din 2014 al lui David Guetta! :)

      Ștergere