luni, 10 noiembrie 2014

MELODIE NOUĂ: Red Blonde - "G.L.A.S." (2014)

Red Blonde GLAS cea mai noua melodie 2014 luni 10 noiembrie YOUTUBE Noul single RED BLONDE G.L.A.S. Ganduri Lasate la Aprecierea Sufletului ultima piesa Red Blonde 10.11.2014 HIT ce inseamna GLAS REDBLONDE muzica noua cantec recent de dragoste noua melodie a fetelor de la RED BLONDE
Red Blonde - G.L.A.S. (piesă nouă, 10.11.2014)/ foto: Facebook

Formaţia Red Blonde lansează oficial luni, 10 noiembrie 2014, o nouă melodie, intitulată "G.L.A.S." ("Gânduri Lăsate la Aprecierea Sufletului"). Piesa de dragoste este produsă de casa de discuri Mango Records.
Audiţie plăcută! 

Red Blonde - G.L.A.S. (Official Single)


Red Blonde - G.L.A.S. by Mango Records, 10 noiembrie 2014
Muzica / Text: Mango Records Studio
Ionescu Ovidiu Dorin (Dorian Oswin), Mihai Gruia, Alina Chinie
Photo: Dimitri Caceaune / Artwork: David Gal
© & (P) Mango Records 2014
de la MangoRecordsChannel (YouTube)

Photo Courtesy of Mango Records (Facebook) - www.facebook.com/MangoRecordsChannel
Photographer: Dimitri Caceaune

10 comentarii:

  1. bravo fetelor tineti-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superbă melodia, Cristi, chiar dacă textul este trist! Îmi place foarte mult.
    Au melodii superbe fetele de la Red Blonde şi cântă şi bine. Chiar îmi plac.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi că ne-ai făcut cunoscută noua lor melodie.
    Aaaaa şi mă bucur nespus de mult că ne-ai tradus şi titlul, altfel sinceră să fiu, la oboseala ce-o am acum, nici prin cap nu mi-ar fi trecut că iniţialele titlului, înseamnă "Gânduri Lăsate la Aprecierea Sufletului". Interesant dar foarte bine ales. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am stiut nici eu ce inseamna, am preluat informatia de pe Youtube, de la Mango Records Channel. :)

      Ștergere
  3. Am impresia ca fetele astea canta ceea ce eu simt...si traiesc!
    Sa ai seara faina!;)

    RăspundețiȘtergere