duminică, 16 noiembrie 2014

PIESĂ NOUĂ: Pasărea Rock - "Zoreaua" (versuri). Recită Flaviu Crişan

Pasarea Rock Zoreaua noua melodie 2014 versuri poezie recitata Flaviu Crisan text Baniciu Kappl Lipan EP Calusandra muzica rock romaneasca Mircea Baniciu Josef Ioji Kappl Ovidiu Lipan Tandarica piesa noua YOUTUBE ultima melodie duminica 16.11. noiembrie 2014 postare blog
coperta EP-ului "Căluşandra" (Pasărea Rock)/ imagine: Facebook

Pasărea Rock, formaţia fondată de Mircea Baniciu, Josef (Ioji) Kappl şi Ovidiu Lipan -Ţăndărică, foşti componenţi ai trupei Phoenix, a lansat duminică, 16 noiembrie 2014, o nouă piesă, intitulată "Zoreaua". Melodia se găseşte pe EP-ul "Căluşandra".
Audiţie plăcută!

Pasărea Rock - "Zoreaua"; recitată de Flaviu Crișan



(Muzica: Josef Kappl, textul: Florin Dumitrescu)

Zoreaua - Morning Glory (versuri)

Zi-mi crăiasa mea
cu ochi de zorea
ochii-aceștia oare
cunoscut-au lacrima

Au zărit în zori
licărul din flori
roua din zorele
soarele săgetător

Zi-mi dac-ai simțit
pe la asfințit
cum zvâcnește floarea
dragostea celui iubit

Zi-mi crăiasa mea
la întâia stea
care-n cer tresare
ți-a tresărit inima

E roua rouă zoreaua zorea
soarbe roua din ea

de la Pasarea ROCK (YouTube), duminică, 16.11.2014

Image Courtesy of Baniciu, Kappl & Lipan (Facebook) - www.facebook.com/BaniciuKapplLipan

8 comentarii:

  1. încă un cadou minunat de la pasărea rock. superbă este piesa lui kappl.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este deosebita intr-adevar noua melodie lansata astazi de Pasarea Rock. :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Cu placere! Imi pare bine ca ti-a placut noul cantec al trupei Pasarea Rock! :)

      Ștergere
  3. Doamne, cât de frumoasă este melodia trupei Pasarea Rock! Îmi place foarte mult. Nu ştiu, dar pe mine, pur şi simplu mă trimite pe tarâmul poveştilor neaoşe.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ai împărtăşit-o cu noi. :)

    RăspundețiȘtergere