joi, 28 mai 2015

MELODIE NOUĂ: Boier Bibescu feat. Alex Velea - "Îmi e dor" (VIDEOCLIP, 2015)

Boier Bibescu feat Alex Velea Imi e dor melodie noua 2015 Boier Bibescu si Alex Velea Imi e dor ultima piesa 26 mai 2015 noul videoclip Boier Bibescu featuring Alex Velea Imi e dor YOUTUBE OFFICIAL VIDEO ultima melodie Boier Bibescu ft Alex Velea Imi e dor piesa noua Imi e dor Alex Velea VIDEO ORIGINAL 26.05.2015 noul single al lui Alex Velea feat Boier Bibescu new video melodii noi Alex Velea piese noi cel mai recent cantec al lui Alex Velea Imi e dor 2015 noutati muzicale melodii noi Boier Bibescu muzica noua mai 2015 cantece noi
Boier Bibescu feat. Alex Velea - Imi e dor (melodie noua, videoclip oficial, 26.05.2015)

Boier Bibescu şi Alex Velea au lansat o nouă piesă, "Îmi e dor", odată cu un videoclip oficial, marţi, 26 mai 2015. Clipul noului single este regizat de către Dan Petcan.
Enjoy!

Boier Bibescu feat. Alex Velea - Imi e dor (Official Video)



Boier Bibescu feat. Alex Velea - Imi e dor (Official Video) by Cat Music & Sprint Music (single nou, clip oficial) de la Cat Music (YouTube), 26 mai 2015

“Inca o data mi-am pus trairile in versuri, la fel ca in «OK». De mult timp, eu si Alex ne doream foarte mult sa facem o piesa impreuna. Cand am compus single-ul, ne-am gandit la vremurile de demult, cand ne bucuram de lucrurile simple precum relaxarea in jurul unui foc de tabara, distractia la concerte in aer liber, de momentele cand noi mergeam cu prietenele in parc si nu in locuri pretentioase”, a spus Boier Bibescu despre noul lui single “Imi e dor”, potrivit catmusic.ro.

Click pe link dacă vrei să vezi Boier Bibescu şi The dAdA - "OK" (VIDEOCLIP OFICIAL, 2015)!

Sursa foto: Boier Bibescu (Facebook) - www.facebook.com/boierbibescu

2 comentarii:

  1. Boier Bibescu feat. Alex Velea - Imi e dor va fi hitul verii anului 2015 !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia noua lansata de Alex Velea si Boier Bibescu va avea succes.

      Ștergere