sâmbătă, 9 mai 2015

MELODIE NOUĂ: Speak - "N-am somn" (VIDEOCLIP, 2015)

Speak N-am somn melodie noua amuzanta 2015 Speak N-am somn ultima piesa 9 mai 2015 noul single Speak N-am somn Official Video YouTube HIT Mai Music Speak One N-am somn mai 2015 new single sambata 09.05.2015 piesa noua a lui Speak N-am somn videoclip nou 2015 HaHaHa Production Mai Music ultima melodie a lui Speak N-am somn new videoclip 2015 noul hit Speak N-am somn cel mai recent cantec SPEAK 2015 melodii noi speak videoclipuri muzica noua speak one 2015 HIT Speak videoclip nou speak noutati muzicale 2015 cantece noi Speak Romania postare noua bloguri personale romanesti
Speak - N-am somn (piesa noua, videoclip oficial, 09.05.2015) Imagine: Facebook

"N-am somn" se numeşte cea mai nouă melodie lansată oficial de Speak, sâmbătă, 9 mai 2015. Piesa amuzantă este produsă de HaHaHa Production şi are un videoclip oficial.
"N-am somn" este al nouălea single din cadrul proiectului muzical "MAI MUSIC" care a început pe 1 mai. În fiecare zi din această lună, pe canalul oficial de YouTube al HaHaHa Production, va fi lansată o piesă nouă.
Enjoy!

Speak - N-am somn [Official Video HD]



N-am somn - Speak (single nou oficial)
Creat de HaHaHa Production ®
Artist interpret: Speak
Muzica: Șerban Cazan, Vlad Munteanu
Text: Vlad Munteanu, Stefan Sprianu
Video: HaHaHa Video Production
by HaHaHa Production (YouTube), 9 mai 2015

Image Courtesy of Speak One (Facebook) - www.facebook.com/speakofficial

2 comentarii:

  1. foarte funny e piesa noua a lui speak. la fel si clipul muzical !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noua melodie a lui Speak - "N-am somn" este foarte amuzanta intr-adevar. :)

      Ștergere