joi, 13 august 2015

REZUMAT VIDEO: Simona Halep - Jelena Jankovic 6-3, 6-4 (Rogers Cup 2015)

REZUMAT VIDEO Simona Halep Jelena Jankovic 6-3 6-4 YOUTUBE toronto turul 3 rezumatul meciului de aseara al simonei halep cu sarboaica miercuri 12 august 2015 FOTO Simona Halep poze Rogers Cup Second Round Jelena Jankovic vs Simona Halep WTA Highlights VIDEO YOUTUBE halep vs jankovic toronto 12.08.2015 principalele momente setul 1 al doilea halep jankovic rogers cup 2015 toronto full highlights video Simona Halep vs Jelena Jankovic Highlights HD TORONTO 2015 VIDEO
Simona Halep s-a calificat în optimi la Toronto / Foto: (C) www.montrealgazette.com

Simona Halep, numărul 3 mondial, a învins-o pe Jelena Jankovic (23 WTA) cu scorul de 6-3, 6-4, și s-a calificat în turul al treilea la Rogers Cup miercuri, 12 august 2015. În optimi, machidoanca va juca cu nemţoaica Angelique Kerber joi seară, în jurul orei 20.
„Sunt extrem de fericită că am câștigat. Mă așteptam la un meci mai greu. Sunt bucuroasă că am jucat cel mai bun tenis al meu. Vreau să mulțumesc publicului că a fost alături de mine. Sunt fericită de ce am realizat azi și pot spune că a fost o zi bună. Mă simt confortabil să joc aici și abia aștept meciul următor”, a declarat Simona Halep, la finalul meciului cu sârboaica, potrivit DigiSport.Ro.

2015 Rogers Cup Second Round. Jelena Jankovic vs Simona Halep. WTA Highlights



by WTA (YouTube), 12 aug. 2015

Simona Halep vs Jelena Jankovic. Highlights HD TORONTO 2015 VIDEO



[HD] Simona Halep vs Jelena Jankovic Highlights TORONTO 2015
ROGERS CUP, TORONTO, CANADA
by Tennis Play HD (YouTube), 12 aug. 2015

2 comentarii:

  1. felicitari simona halep! sa speram ca va trece astazi si de jucatoarea din germania angelique kerber!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum conduce cu 4-2 in primul set, a inceput bine Simona Halep cu Kerber.

      Ștergere