joi, 10 septembrie 2015

REZUMAT VIDEO: Simona Halep - Victoria Azarenka, 6-3, 4-6, 6-4 (US OPEN 2015). Primele reacţii ale Simonei Halep după meci

youtube rezumat video simona halep victoria azarenka us open 2015 sferturi miercuri 9 septembrie 2015 6-3 4-6 6-4 trei seturi halep vs azarenka youtube rezumat full highlights video hd eurosport 09.09.2015 10 septembrie azi noapte rezumatul meciului simonei halep cu rusoaica azarenka belarus Victoria Azarenka vs Simona Halep Highlights US OPEN 2015 QuarterFinals QF VIDEO YOUTUBE halep azarenka rezumat video complet poze halep azarenka us open 2015 sferturi pictures qf simona halep 2 wta defeats azarenka us open 2015
Simona Halep (2 WTA) s-a calificat in semifinale la US Open 2015. Foto: (C) US Open

Simona Halep, numărul 2 mondial, a învins-o pe Victoria Azarenka, puternica jucătoare din Belarus, în trei seturi, scor 6-3, 4-6, 6-4, şi s-a calificat astfel în semifinale la US Open după meciul disputat în sferturi miercuri, 9 septembrie 2015. Machidoanca a ajuns pentru prima oară în carieră în semifinalele ultimului Mare Şlem al anului, unde o va avea ca adversară pe italianca Flavia Pennetta.

Potrivit site-ului oficial DigiSport.Ro, pe teren, imediat după partida câştigată contra Victoriei Azarenka, românca a spus: “A fost un meci dur. La acest nivel, cel mai ridicat din tenis, cred e normal să joci trei seturi. Sunt foarte fericită că am câștigat. Nu știu unde am găsit puterea să câștig acest meci, după pauză. Spectatorii au fost uimitori, mulțumesc că ați venit și că m-ați susținut.
În primul set am jucat cel mai bun tenis al meu. Am vrut să fiu agresivă, să lovesc mingea repede și să deschid unghiurile. Apoi am făcut un pas în spate și a fost foarte dificil să mă apăr, pentru că ea lovește puternic. Am alergat mult, am obosit un pic după al doilea set. Apoi a venit pauza, mulțumesc Doamne pentru ploaie. Am găsit puterea să revin pe teren și să dau totul pentru a câștiga, pentru că am vrut din tot sufletul să câștig acest meci și să joc prima oară aici o semifinală.
Am jucat cu Flavia în acest an, o cunosc destul de bine. Știu că trebuie să fiu foarte competitivă mâine și să joc fiecare minge ca și cum ar fi ultima. Vreau să mă bucur.”
La câteva minute distanță, Simona a completat declarația, într-o intervenție televizată: “E grozav să fiu în semifinală, e cel mai bun turneu de Grand Slam al meu de anul acesta. Am jucat cel mai bun tenis al meu la începutul și la sfârșitul meciului.
Am fost mai agresivă decât ea în primul set. În al doilea set am făcut pasul înapoi. După pauză mi-am spus că n-am nimic de pierdut.”

Semifinala Simona Halep - Flavia Pennetta se va disputa joi spre vineri noaptea, nu mai devreme de ora 4:00, ora României, informează www.digisport.ro.

Felicitări, Simona Halep! Suntem mândri de tine! Mult succes în meciul cu Pennetta!

UPDATE 11.09.2015. Potrivit GSP.RO, meciul din semifinale dintre Halep și Pennetta, programat inițial pentru dimineața de vineri, ora 4:00, a fost reprogramat pentru vineri seara, la ora 18, ora României!

Victoria Azarenka vs Simona Halep. Highlights US OPEN 2015 VIDEO



Victoria Azarenka vs Simona Halep Highlights HD US OPEN 2015
by Tennis 4U (YouTube), 9 sept. 2015

Photo Courtesy of US Open Tennis Championships - www.facebook.com/usopentennis

Mai multe detalii despre meciul Simonei Halep cu bielorusa Azarenka găsiţi aici:

Simona Halep s-a calificat în semifinale, la US Open, după primul succes în faţa Victoriei Azarenka
http://www.digisport.ro/Sport/TENIS/Se+stie+ora+meciului+dintre+Simona+Halep+si+Victoria+Azarenka+di

Simona Halep recunoaște că pauza a ajutat-o contra Victoriei Azarenka: “Doamne, mulțumesc pentru ploaie!”
http://www.digisport.ro/Sport/TENIS/Simona+Halep+recunoaste+ca+pauza+a+ajutat-o+contra+Viktoriei+Aza

5 comentarii:

  1. super simo!! merita sa joace finala us open 2015 cu serena williams! si pennetta e o luptatoare, dar simona halep e mai tare! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cînd joacă Simona Halep în semifinale la US Open și unde poți vedea meciul

      Meciul din semifinale dintre Halep și Pennetta, programat inițial pentru dimineața de vineri, ora României 4:00, a fost reprogramat pentru vineri seara, la ora României 18:00!

      http://www.gsp.ro/sporturi/tenis/cind-joaca-simona-halep-in-semifinale-la-us-open-si-unde-poti-vedea-meciul-458304.html

      Ștergere
  2. Multa bafta Simonei! Este o adevarata luptatoare care nu se da batuta prea usor. Are multa energie interioara. Abia astept sa vad momentul cand va reusi sa o bata si pe Serena :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sunt machidonii... Puternici... Pe Serena Williams, Simona Halep a batut-o in octombrie 2014 la Turneul Campioanelor din Singapore.

      Ștergere
  3. REZUMAT VIDEO HALEP - PENNETTA TURNEUL CAMPIOANELOR SINGAPORE 2015:
    http://cristi-raraitu.blogspot.ro/2015/10/simona-halep-flavia-pennetta-singapore-video-turneul-campioanelor.html

    RăspundețiȘtergere