miercuri, 7 octombrie 2015

VIDEOCLIP NOU: Lidia Buble feat. Amira - "Le-am spus şi fetelor" (2015)

2015 videoclip nou Lidia Buble feat Amira Le-am spus si fetelor miercuri 7 octombrie 2015 melodie noua Lidia Buble si Amira Bugheata Le-am spus si fetelor ultimul single lidia buble 2015 youtube cat music romania new video 2015 Lidia Buble featuring Amira Le-am spus si fetelor noul hit lidia buble 2015 ultima melodie a lidiei buble cu amira noul videoclip oficial Lidia Buble ft Amira Le-am spus si fetelor official video original youtube melodii noi lidia buble le-am spus si fetelor muzica noua lidia buble ultimul hit le-am spus si fetelor feat amira bugheata 07.10.2015 noutati muzicale videoclipuri noi new single 2015 Lidia Buble si Amira Le-am spus si fetelor ultimul videoclip lidia buble octombrie 2015 cel mai noul videoclip Lidia Buble feat Amira Le-am spus si fetelor cel mai recent clip noul cantec al lui Lidia Buble cu Amira Le-am spus si fetelor cat music regie dan petcan video Lidia Buble feat Amira Le-am spus si fetelor 2015
Lidia Buble feat. Amira - Le-am spus si fetelor (videoclip nou oficial, 2015) Foto Facebook

Lidia Buble şi Amira Bugheaţă au lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Le-am spus şi fetelor" miercuri, 7 octombrie 2015, în emisiunea "'Neatza cu Răzvan şi Dani" de la Antena 1. Piesa de dragoste este produsă de Cat Music Romania, iar regia clipului noului single al Lidiei Buble îi aparţine lui Dan Petcan.
Vizionare plăcută!

Lidia Buble feat. Amira - Le-am spus si fetelor (Official Video) New Song 2015



Lidia Buble featuring Amira - Le-am spus si fetelor (Official Video, New Single) by Cat Music
Muzica/Text : Adrian Sina/ Silviu Dumitrascu/ Amira Bugheata
Orchestratie : Silviu Dumitrascu
Mix/Master : Dan Georgescu/ Adrian Sina
Studio : Premium Artist Studio
by Cat Music (YouTube), 7 octombrie 2015

Sursa foto, postarea cu videoclipul noului hit al Lidiei Buble feat. Amira - "Le-am spus şi fetelor": Lidia Buble (Facebook) - www.facebook.com/LidiaBubleOfficial

4 comentarii:

  1. regizorul dan petcan a facut o treaba foarte buna.. cel mai nou videoclip lansat de lidia buble si amira - le-am spus si fetelor imi place foarte mult. noua melodie a lidiei buble din 2015 e hitul anului !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lidia Buble feat. Amira - "Le-am spus şi fetelor" = unul dintre hiturile romanesti din 2015!

      Ștergere
  2. Suna comercial,vocea ei este draguta,insa versurile sunt uimitor de stupide.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Autorii versurilor au tinut cont de preferintele publicului probabil. Nu toti interpretii canta pe versuri de Nichita Stanescu, precum Nicu Alifantis.

      Ștergere