miercuri, 25 noiembrie 2015

VIDEOCLIP NOU: Otilia - "Iubire adevărată". PIESĂ NOUĂ şi VERSURI (2015)

2015 cea mai noua melodie Otilia Iubire adevarata piesa noua Otilia Iubire adevarata versuri lyrics 24 noiembrie 2015 ultima melodie Otilia Iubire adevarata ultima piesa Otilia Iubire adevarata versuri lyrics in romana 24.11.2015 roton music youtube videos noul videoclip Otilia Bruma Iubire adevarata new single otilia 2015 new song otilia bilionera fresh single otilai 2015 muzica nou melodii noi otilia 2015 ultimul single noul hit otilia 2015 ultimul cantec otilia 2015 noua piesa youtube official video Otilia Iubire adevarata
Otilia - Iubire adevarata (piesa noua, video, new single, 24.11.2015) Foto Facebook Otilia

Suceveanca Otilia Brumă a lansat o nouă melodie, "Iubire adevărată", şi videoclipul oficial al cântecului marţi, 24 noiembrie 2015. Piesa de dragoste a fost compusă în studiourile JHaps Records, iar clipul noului single a fost prezentat ieri în premieră pe YouTube de Roton Music Romania.
Vizionare plăcută!

Otilia - Iubire adevarata (Official Music Video) New Single 2015



Otilia - Iubire adevarata (New Song, New Video)
Muzica: Marius Dumitru Nicula, Andrei Vitan
Text: Ionut Caragea
Aranjori: Claudiu Ramon Pal, Andrei Ionut Murariu
Editori: Roton Music Publishing, JHaps Records
© & (P) 2015 ROTON MUSIC & JHAPS RECORDS

Versuri:

Tu vrei iubire la bucata
Si o vrei mult prea usor
A mea pare demodata
Spui ca n-are viitor

Si visez si te doresc fara incetare
Ai plecat, acum nu stiu pe unde esti
Unde esti a mea iubire unde oare?
Prin ce lumi necunoscute ratacesti?

Nu vrei sa te intorci la mine?
Nu vrei sa ma vezi cum zbor
Am sa zbor doar cu o aripa, cu cealalalta am sa cobor

Am sa cobor, sa ma vezi cum zbor
sa ma vezi cum... sa ma vezi cum
cum zbor... cum zbor

Eu vreau iubire adevarata
In cuvinte n-o masor
Fericirea niciodata
Nu se obține prea usor
Si tot sper sa mai revii din lumea mare
Ai plecat si doar de mine te feresti
De ce fugi a mea iubire de ce oare?
Nu te intorci macar o clipa sa imi zambesti

Nu vrei sa te intorci la mine?
Nu vrei sa ma vezi cum zbor
Am sa zbor doar cu o aripa, cu cealalalta am sa cobor

Am sa cobor, sa ma vezi cum zbor
sa ma vezi cum... sa ma vezi cum
cum zbor... cum zbor

Sa cobor, sa cobor sa ma vezi cum zbor
Si sa fim ca intr-o poveste
Cu iubiri care nu mor
Sa cobor, sa cobor sa ma vezi din nou cum zbor... Si cu iubiri care nu mor

Ooo sa cobor... Sa ma vezi cum zborrr... Cum zbor, cum zbor

by RotonMusicTV (YouTube), 24 nov. 2015

Click pe link dacă vrei să vezi şi MELODIE NOUĂ: Otilia - "Aventura" (VIDEOCLIP OFICIAL) - 2015!

Sursa foto, coperta celui mai recent single lansat de Otilia - Iubire adevarata: Otilia Music Page (Facebook) - www.facebook.com/Otilia.official

Un comentariu:

  1. superba e cea mai noua melodie a lui otilia-iubire adevarata. la fel si videoclipul nou

    RăspundețiȘtergere