vineri, 4 decembrie 2015

PIESĂ NOUĂ, VIDEOCLIP: Keo - "Când tu nu eşti". VERSURI, NEW SINGLE (2015)

2015 cea mai noua melodie Keo Cand tu nu esti piesa noua Keo Cand tu nu esti 4 decembrie 2015 videoclip noul single Keo Cand tu nu esti ultima melodie keo 04.12.2015 ultimul single keo 2015 melodii noi piese videoclipuri keo 2015 ultima piesa Keo Cand tu nu esti versuri lyrics official video youtube roton music Keo Cand tu nu esti new single keo 2015 muzica noua keo 2015 youtube noul hit Keo Cand tu nu esti
Keo - Cand tu nu esti (piesa noua, videoclip, new official single, 04.12.2015) Foto Facebook

Keo a lansat o nouă melodie, "Când tu nu eşti", şi videoclipul oficial al cântecului vineri, 4 decembrie 2015. Piesa de dragoste este inclusă pe albumul "Liber", iar regia clipului noului single îi aparţine lui Ciprian Strugariu. Videoclipul cântecului "Când tu nu eşti" a fost prezentat azi în premieră pe YouTube de Roton Music Romania.
Vizionare plăcută!

Keo - Cand tu nu esti (Official Music Video) New Single 2015



Keo - Cand tu nu esti (piesa noua, clip original)
Muzica: Keo, Y. Benardos, B. Muresan, I. Nacu
Text: Keo, Cristi Enache
Editor : Roton Music Publishing/Universal Music Publishing France
© & (P) 2015 ROTON MUSIC

Productie: Keo & Yorgos Benardos
Mixaj: Yorgos Benardos
Mastering: La Source Mastering (Paris)
Regie clip: Ciprian Strugariu

Filmarile au avut loc la monumentul istoric Casa "Ana si Marinache Popescu" - astazi sediul Directiei pentru Cultura Calarasi, pus la dispozitie de prof. dr. Sorin DANCIU in memoria lui Leon POPESCU, primul producator de film din Romania, autorul peliculei "Independenta Romaniei" (1912), care a copilarit in aceasta casa!

Extras de pe albumul "Liber".
Piesa cu incarcatura emotionala puternica este dedicata tuturor celor care au suferit pierderea unei fiinte dragi in contextul tragediilor recente din intreaga lume.
"Muzica ramane un remediu spiritual pentru a ne recapata forta de a merge mai departe precum si o alinare pentru momentele in care ne simtim pierduti fara cei dragi." - KEO

Versuri/Lyrics:

E atat de gol in jurul meu
Atat de singur sunt mereu
Cand tu nu esti
Cand tu nu esti

Iar zilele trec fara rost
Mi-e dor de tot ce noi am fost
Cand tu nu esti
Tu nu esti

Spune-mi tu cum sa fac
Sufletul sa-mi impac
Doar cu tine-mi pot gasi linistea
Spune-mi tu ce sa sper
Cand nu esti nicaieri
Si nu pot sa-mi scot din minte imaginea ta

Ma-ncearca iar un dor nebun
Atatea lucruri am sa-ti spun
Cand tu nu esti
Cand tu nu esti

Cand ai venit pe loc mi-ai dat
Intreaga lume peste cap
Acum tu nu esti
Nu mai esti

Spune-mi tu cum sa fac
Sufletul sa-mi impac
Doar cu tine-mi pot gasi linistea
Spune-mi tu ce sa sper
Cand nu esti nicaieri
Si nu pot sa-mi scot din minte imaginea ta

Cand tu nu esti
Nimic nu e
A disparut un intreg univers
Cand tu nu esti
Totul e sters
Doar amintirea revine mereu
In sufletul meu

Doar eu stiu cat a durut
Cand dintr-o data-ai disparut
Si toate stelele din cer deodata au cazut

Cand tu nu esti
Nimic nu e
A disparut un intreg univers
Cand tu nu esti
Totul e sters
Doar amintirea revine mereu
In sufletul meu

by RotonMusicTV (YouTube), 4 dec. 2015

Sursa foto, coperta celui mai recent single al lui Keo - Cand tu nu esti: KEO (Facebook) - www.facebook.com/KeoMusic

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie din 2015 lansata de Keo - "Cand tu nu esti"! :)

      Ștergere