miercuri, 27 ianuarie 2016

VIDEO: Florin Piersic - "Un pedagog… în tranziţie" (scenetă amuzantă, TVR, 1999)

video Florin Piersic Un pedagog in tranzitie Florin Piersic scenete amuzante Florin Piersic momente vesele TVR actorul roman Florin Piersic implineste 80 ani ziua nasterii florin piersic sarbatoritul zilei florin piersic schite umoristice TVR anii 90 Florin Piersic televiziunea romana Florin Piersic youtube video Florin Piersic 1999 TVR youtube
Florin Piersic / Foto: (C) Libertatea.ro

Florin Piersic, marele actor român de teatru, film şi televiziune, împlinește miercuri, 27 ianuarie 2016, vârsta de 80 de ani.
La mulţi ani, maestre!

Florin Piersic - Un pedagog… în tranziţie (1999, TVR)



Imagini din Arhiva TVR difuzate în emisiunea Gala umorului, de pe TVR1, cu Florin Piersic în monologul “Un pedagog… în tranziţie” de Cornel Udrea.
Mai multe momente umoristice cu mari actori români găsiţi pe canalul nostru http://goo.gl/lnCU5v
Ediţiile emisiunii “Gala umorului” sunt pe TVR+
by TVR (YouTube), 18 feb. 2015

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Asa sa fie! :) Unul dintre rolurile memorabile ale carierei lui Florin Piersic...

      Ștergere
  2. Fantastic ,ca de obicei!A trecut vremea și peste el ,și peste unii din noi.Eu mi-l amintesc în "Columna" era tânăr, inocent...Am avut fericirea ,să îl urmăresc,pe când era angajat la Teatrul Tineretului ,la noi, în Piatra Neamț. Nimic nu se putea compara ,cu spectacolele sale din tinerețe.... Dar cum ziceam, anii trec...

    RăspundețiȘtergere
  3. Fantastic ,ca de obicei!A trecut vremea și peste el ,și peste unii din noi.Eu mi-l amintesc în "Columna" era tânăr, inocent...Am avut fericirea ,să îl urmăresc,pe când era angajat la Teatrul Tineretului ,la noi, în Piatra Neamț. Nimic nu se putea compara ,cu spectacolele sale din tinerețe.... Dar cum ziceam, anii trec...

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani minunatului Florin Piersic!
    Multumesc, Cristi, pentru postarea ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut sceneta cu Florin Piersic! :)

      Ștergere