joi, 25 februarie 2016

MELODIE NOUĂ: Gabriel Cotabiţă şi VH2 au lansat piesa "Dor de voi". SINGLE NOU (2016), VERSURI, VIDEOCLIP

2016 melodie noua VH2 Dor de voi piesa noua VH2 Dor de voi Gabriel Cotabita melodie noua 2016 Gabriel Cotabita Dor de voi ultima melodie VH2 2016 gabi cotabita noul hit formatia VH2 Dor de voi youtube trupa vh2 piesa noua 2016 noul single Gabi Cotabita VH2 Dor de voi melodii noi 2016 VH2 Dor de voi muzica noua vh2 2016 ultimul single gabi cotabita VH2 Dor de voi
Gabriel Cotabita (VH2) - Dor de voi (piesa noua, videoclip, new single, 2016) Foto Facebook

Gabriel Cotabiţă şi colegii lui din trupa VH2 au lansat oficial o nouă melodie, "Dor de voi", însoţită de videoclipul cu versuri (lyrics video) al cântecului pe YouTube miercuri, 24 februarie 2016. Mihai Pocorschi a compus piesa emoţionantă "Dor de voi", iar noul single al formaţiei VH2 este produs de către Roton Music Romania.
Enjoy!

VH2 - Dor de voi (Official Lyric Video) New Single 2016



VH2 - Dor de voi (piesa noua, videoclip oficial) 2016
Muzica si text: Mihai Pocorschi
Orchestratie: Mihai Pocorschi
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2016 ROTON MUSIC

Versuri/Lyrics:

Sunt obosit ca un soldat intors acasa
Dupa un mult prea lung si mult prea greu razboi
Sunt toti ai mei care m-asteapta
Tacuti langa o masa
Dragii mei
Azi m-am intors la voi

Am strabatut prea multe drumuri pan-acasa
Si prea departe am fost pana s-ajung la voi
Acum mi-e frig si foame mi-e
Si sete grea m-apasa
Si simt ca mi-a fost tare dor de noi

Iubire, cheama-ma
Si ocroteste-ma
Si spune-mi ca nimic pe lume nu e in zadar
Iubire, striga-ma
Cu dor, cuprinde-ma
Lumina calda mi-ai adus in dar

Si poate cei care ne nastem din iubire
Avem un drum de mers si-avem ceva de spus
Atunci deschidem ochii mari cu teama si uimire
Un soare nou care rasare spre apus

Iubire, cheama-ma
Si ocroteste-ma
Si spune-mi ca nimic pe lume nu e in zadar
Iubire, striga-ma
Cu dor, cuprinde-ma
Lumina calda mi-ai adus in dar
Cheama-ma
Iubire
Cuprinde-ma
Iubire
Strange-ma
Si ocroteste-ma

Cheama-ma
Iubire
Cuprinde-ma
Iubire

by RotonMusicTV (YouTube), 23 feb. 2016

Sursa foto: VH2 - Pagina Oficiala (Facebook) - www.facebook.com/trupavh2

2 comentarii:

  1. Mă bucur că a revenit! Să fie de bun augur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai noua melodie lansata in 2016 de Gabriel Cotabiţă şi trupa VH2 - "Dor de voi" este superba.

      Ștergere