vineri, 12 februarie 2016

MELODIE NOUĂ: What's Up a lansat "Piesa mea de dor", continuarea hitului "Taxi". SINGLE NOU (2016), VIDEOCLIP OFICIAL

2016 What's UP Piesa mea de dor melodie noua What's UP Piesa mea de dor piesa noua videoclip What's UP Piesa mea de dor noul single whats up 2016 noul hit whats up 2016 cea mai recenta melodie a lui whats up 2016 What's UP Piesa mea de dor noua piesa marius ivancea What's UP Piesa mea de dor ultima piesa whats up 2016 cea mai noua melodie whats up 2016 youtube new single whats up 2016 melodii noi whats up videoclipuri muzica noua whats up 2016 demoga music youtube cat music official videos What's UP Piesa mea de dor
What's UP - Piesa mea de dor (piesa noua, videoclip oficial, new single, 11.02.2016)

What's Up a lansat o nouă melodie, "Piesa mea de dor", şi videoclipul oficial pe YouTube joi, 11 februarie 2016. Cântecul de dragoste "Piesa mea de dor" este o continuare a hitului "Taxi" (2014) şi a fost produs de Marius Moga (DeMoga Music Studios). Regia clipului noului single al lui What's Up îi aparţine lui Iulian Moga. Cat Music Romania a prezentat în premieră ieri videoclipul cântecului "Piesa mea de dor".
Vizionare plăcută!

What's UP - Piesa mea de dor (Official Video) New Single 2016



What's UP - Piesa mea de dor (Official Video, New Single) by Cat Music & DeMoga
Producator: Marius Moga @DeMoga Music Studios
Muzica: Marius Moga, What's Up, Liviu Teodorescu, Madalin Rosioru
Text/Versuri: What's Up, Shift, Adrian Klein
Mix & Master: Bunicu Magic
by Cat Music (YouTube), 11 feb. 2016

Sursa foto (Image Courtesy), coperta celui mai recent single lansat de What's UP - Piesa mea de dor: What s Up (Facebook) - www.facebook.com/oficialwhatsup / ArtWork: Codrin Roibu

4 comentarii:

  1. Îmi place trupa. In primul catren ,e multă poezie, aș vrea să subliniez aceasta. Am ascultat cu plăcere, desi, un pic cam târziu,dar ...mulțumesc ca nu uitați de noi,ca ne aduceți, chiar dacă ,noi nu apreciem asta ,ultimule noutăți. Spor în munca pe care o faceți și multe zile frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. What's Up (Marius Ivancea) va avea mare succes cu noua melodie "Piesa mea de dor".
      Multumesc mult! Bloggingul este doar un hobby pentru mine. Toate cele bune!

      Ștergere
  2. Va salut, "Taxi" a reprezentat un nou reper pentru Moga si compania, le doresc din tot sufletul sa mearga pe acelasi drum iar acest nou single sa fie bine apreciat, chiar merita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai noua piesa a lui What's Up din 2016 va ajunge hit.

      Ștergere