luni, 28 martie 2016

MELODIE NOUĂ: Adi Cristescu feat. Cortes - "Fără pilot". SINGLE NOU (2016), VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL

2016 melodie noua Adi Cristescu feat Cortes Fara pilot piesa noua Adi Cristescu si Cortes Fara pilot versuri single noul hit adi cristescu fara pilot 28 martie 2016 versuri lyrics Adi Cristescu feat Cortes Fara pilot noul videoclip oficial Adi Cristescu featuring Cortes Fara pilot ultima melodie adi cristescu 28.03.2016 ultima piesa Adi Cristescu ft Cortes Fara pilot cel mai recent single 2016 Adi Cristescu feat Cortes Fara pilot cea mai noua melodie a lui adi cristescu 2016 noul hit youtube Adi Cristescu feat Cortes Fara pilot mediapro music romania youtube new single adi cristescu 2016 melodii noi muzica noua 2016 Adi Cristescu feat Cortes Fara pilot
Adi Cristescu feat. Cortes - Fara pilot (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 2016)

Adi Cristescu şi Cortes au lansat o nouă melodie, "Fără pilot", însoţită de videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 28 martie 2016. Piesa "Fără pilot", produsă de Nani Recordz, este compusă (muzică şi versuri) de către Adi Cristescu, Chris Mayer şi Cortes. Clipul noului single este realizat tot de Nani Recordz şi a fost prezentat în premieră azi pe YouTube de către MediaPro Music Romania.
Vizionare plăcută!

Adi Cristescu feat. Cortes - Fara pilot (Official Video) New Single 2016



Adi Cristescu featuring Cortes - Fara pilot (Official Video, New Single) 2016
Productie - Nani Recordz
Muzica: Adi Cristescu
Text: Chris Mayer, Adi Cristescu, Cortes.
Orchestratie: Nasty, Chris Mayer, Adi Cristescu.
Chitara & bas: Florian Nicolau.
Mix&Master: Adi Cristescu.
Regie: Nani Recordz.
Editor: Octavian Maier.
Efecte vizuale: Cristi Smarandoiu.
Make-up: Olga Barcari.

Versuri/Lyrics (Adi Cristescu feat. Cortes - Fara pilot):

Nord, Sud, Est, Vest...
Fara tine nu-s in stare sa le deosebesc.
Erai busola mea, imi aratai directia,
Acum, pe un' s-o iau in lipsa ta?

Era asa usor!
Tu ma invatai sa zbor,
Dar ai disparut
Si echilibrul meu de-odata s-a rupt.

Doar tu ma faci sa cad, cad, cad, cad...
Ma prabusesc de tot
Ca un avion fara pilot.
Si vreau, vreau, vreau, vreau
Sa inteleg de ce mi-ai taiat aripile.
Stii ca numai tu
Mi-ai rupt sufletul...
Doar tu ma faci sa cad, cad, cad, cad...
Ma prabusesc de tot
Ca un avion fara pilot.

Sus, jos, inapoi sau inainte...
Fara tine am ramas dictionar fara cuvinte.
Ai luat cand ai plecat rezerva de sentimente
si visurile mele indecente.

Era asa usor!
Tu ma invatai sa zbor,
Dar ai disparut
Si echilibrul meu de-odata s-a rupt.

Credeam in vorbele tale, vedeam in ele culoare,
Eram convins ca asta nu-i un vis si noi chiar zburam catre soare
Sau mai departe mai sus, dar nu stiu unde te-ai dus.
Te-ai tras de-o parte, ai ramas in spate, rasaritul meu a apus
Si-acum imi caut echilibrul, odata cu timpul simt cum in gol,
Nu mai sunt in control, avionul meu nu zboara fara motor,
De-aia cad in decor. Daca nu esti tu jos, sa m-astepti cand cobor,
Stii bine ca nu pot sa ma mai ridic de la sol.

Doar tu ma faci sa cad, cad, cad, cad...
Ma prabusesc de tot
Ca un avion fara pilot.
Si vreau, vreau, vreau, vreau
Sa inteleg de ce mi-ai taiat aripile.
Stii ca numai tu
Mi-ai rupt sufletul...
Doar tu ma faci sa cad, cad, cad, cad...
Ma prabusesc de tot
Ca un avion fara pilot.

(C) & (P) MediaPro Music Entertainment / Roton Music 2016

by MediaProMusic (YouTube), 28 mar. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Adi Cristescu featuring Cortes - Fara pilot (2016): Adi Cristescu Oficial (Facebook) - www.facebook.com/adicristescuoficial

Un comentariu:

  1. superba e cea mai noua melodie din 2016 a lui adi cristescu feat cortes - fara pilot !

    RăspundețiȘtergere