vineri, 15 aprilie 2016

PIESĂ NOUĂ: Raluka - "Ieri erai". VIDEOCLIP NOU (2016), SINGLE OFICIAL, VERSURI. Raluka, live la Radio ZU (VIDEO)

2016 melodie noua RALUKA Ieri Erai piesa noua RALUKA Ieri Erai raluka new single 2016 noul videoclip official RALUKA Ieri Erai Raluca Nistor noul hit 2016 melodii noi raluka muzica noua raluka 2016 ultimul single noul cantec raluka 2016 14.04.2016 Raluca Nistor canta live la Radio ZU cu Buzdu si Morar Morning ZU youtube official video RALUKA Ieri Erai
RALUKA - Ieri Erai (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 2016) Foto: Vali Barbulescu

Raluka a lansat o nouă melodie, "Ieri erai", şi videoclipul oficial al cântecului joi, 14 aprilie 2016, pe YouTube. Piesa "Ieri erai" este compusă (muzică şi versuri) de către Raluca Nistor (Raluka), Irina Rimes, Theea Miculescu şi Alexandru Antonescu (Zagga), iar regia clipului noului single îi aparţine lui Bogdan Daragiu. Videoclipul cântecului de dragoste a fost prezentat ieri în premieră pe canalul oficial de YouTube Quantum Music.
Raluka a cântat live pentru prima dată joi noua piesă "Ieri erai", în direct la Radio ZU, în emisiunea "Morning ZU", realizată de Mihai Morar şi Daniel Buzdugan. Vizionare plăcută!

RALUKA - Ieri Erai (Videoclip Oficial) SINGLE NOU 2016



(P) & (C) Quantum Music & Seek Music, 2016
Produced by Seek Music
Directed by Daragiu
Muzica si versuri: Raluca Nistor (Raluka), Irina Rimes, Theea Miculescu, Alexandru Antonescu (Zagga)
Productie: Alexandru I Antonescu (Zagga), Cristian Tarcea (Thrace Music)
Mix&Master: Cristian Tarcea
by Quantum Music (YouTube), 14 aprilie 2016

Raluka - Ieri Erai (Live la Radio ZU) VIDEO 2016



Raluka interpreteaza piesa „Ieri Erai” pentru prima data in direct la un post de radio. Live la Radio ZU.
by Radio ZU (YouTube), 14 apr. 2016

Raluka - I See Fire, Sub Pielea Mea, Hello, Aroma, Aer, Pillowtalk, BBHMM (Live la Radio ZU) VIDEO 2016



Raluka interpreteaza un medley de cover-uri dupa „Ed Sheeran - I See Fire”, „Carla's Dreams - Sub Pielea Mea #eroina”, „Adele - Hello”, „DJ Sava ft Raluka - Aroma”, „DJ Sava ft Raluka - Aer”, „Zayn - Pillowtalk” și „Rihanna - Bitch Better Have My Money”.
by Radio ZU (YouTube), 14 apr. 2016

RALUKA - Ieri Erai | Quantum Session



Raluka - Ieri Erai | Quantum Session
(P) & (C) Quantum Music & Seek Music, 2016

Produsctie muzicala - Seek Music
Directed by George Mihailescu
Muzica si versuri: Raluca Nistor (Raluka), Irina Rimes, Theea Miculescu, Alexandru Antonescu (Zagga), Marius Ivancea (What's Up)
Productie: Alexandru I Antonescu (Zagga), Cristian Tarcea (Thrace Music)
Mix&Master: Cristian Tarcea

Versuri/Lyrics:

Ti-am dat cam tot,
N- aveai nimic si acum ma ai
Ti-am pastrat loc,
Dar n-ai avut curaj sa stai

Te las s-alegi intre bine si rau
Stiu ca tu esti si al ei si al meu
Dar cand te intorci te primesc in patul meu

Ieri erararararararai azi nu mai esti
Ieri erarararararara ca in povesti
Ieri erararararararai si ma aveai
Ieri erarararararara eram in rai

Ce vrei sa zici cand taci si ma privesti atent
Cand ma atingi
Nu esti cu mine esti absent
Si te-am iertat chiar daca mi-era greu
Ziua esti al ei si noaptea al meu
As da orice sa fie noapte mereu

Ieri erararararararai azi nu mai esti
Ieri erarararararara ca in povesti
Ieri erararararararai si ma aveai
Ieri erarararararara eram in rai

Lectia de ieri e ca inima mea nu minte
Ca vii sau nu ea tot imi spune ce simte
Oh na na na
Oh na na na
Si cat as vrea nu pot sa mi te scot din minte
Inima-i rece, sarutul mult prea fierbinte
Oh na na na
Oh na na na

Ieri erararararararai azi nu mai esti
Ieri erarararararara ca in povesti
Ieri erararararararai si ma aveai
Ieri erarararararara eram in rai

by Quantum Music (YouTube), 3 iunie 2016

Sursa foto (Image Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de RALUKA - Ieri Erai (2016): Raluka (Facebook) - www.facebook.com/ralukaofficial/ Photo by Vali Barbulescu/ Artwork: Lupaş Alexandru

Un comentariu:

  1. woowww e superrr noua melodie din 2016 scoasa de raluka ieri erai!! am pus pe repeat cea mai noua piesa lansata de raluka-ieri erai!! noul videoclip e frumoos, iar noul single al ralucai nistor e deja hit nou!! si la radio zu raluka a cantat live frumos toate piesele si cantecul nou!!

    RăspundețiȘtergere