luni, 25 iulie 2016

MELODIE NOUĂ: Ackym feat. Georgia - "My Heels". VIDEOCLIP OFICIAL, VERSURI, SINGLE NOU (2016)

2016 melodie noua DJ Ackym feat Georgia My Heels piesa noua videoclip noul single Ackym featuring Georgia Dascalu My Heels melodii noi 2016 youtube Ackym ft Georgia My Heels noul hit muzica noua 2016 Ackym si Georgia My Heels ultima melodie a lui Ackym feat. Georgia - My Heels 22 iulie 2016 roton music tv youtube cea mai recenta piesa Ackym feat. Georgia - My Heels
Ackym feat. Georgia - My Heels (piesa noua, videoclip oficial, new single, versuri, 2016)

DJ Ackym şi Georgia Dascălu au lansat o nouă melodie, "My Heels", şi videoclipul oficial al cântecului vineri, 22 iulie 2016, pe YouTube. Piesa, interpretată în limba engleză, şi clipul noului single sunt produse de Akcent Music şi Roton Music Romania. Muzica este compusă de Reea şi Drei Ros, iar Gerald Blevin Mitchell, Blake Jones Rodgers şi Larry Roger Gheorghiu au scris versurile. DJ Ackym a realizat aranjamentul orchestral pentru piesa "My Heels".
Vizionare plăcută!

Ackym feat. Georgia - My Heels (Official Video) New Single 2016



Composed by Reea, Drei Ros
Lyrics by Gerald Blevin Mitchell, Blake Jones Rodgers, Larry Roger Gheorghiu
Arranged by Ackym
Published by Roton Music Publishing, Akcent Music
© & (P) 2016 ROTON MUSIC

Lyrics/Versuri:

You know, I want more then diamonds and gold
You know, the fire’s so visual
I feel passion, when we dance so close our bodies
Like matches, making the fire
So light up light up this fire
Yea

I just want to put my heels on
Jump in my ride
Turn the music on and let my hair fly
For you boy
Move my body like a hurricane

So move my body body body
Move that body body body
Move move my body body
So dance me dance me

Move my body body body
Move that body body body
Move move my body body
So dance me dance me

And you know, I go whatever you go
And you know, I feel the flames in your soul
I want something to heat me up, is rising
When we get so close is fire
That’s what I love the most, that fire
Yea

I just want to put my heels on
Jump in my ride
Turn the music on and let my hair fly
For you boy
Move my body like a hurricane

So move my body body body
Move that body body body
Movem88 move my body body
So dance me dance me

Move my body body body
Move that body body body
Move move my body body
So dance me dance me

by RotonMusicTV (YouTube), 22 iul. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de DJ Ackym featuring Georgia - My Heels (videoclip nou, 2016): Ackym (Facebook) - www.facebook.com/DjAckym/.

4 comentarii:

  1. Woww ce tare e cea mai noua melodie scoasa de Ackym feat. Georgia - My Heels!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. DJ Ackym si Georgia vor avea succes cu piesa "My Heels". :)

      Ștergere