luni, 18 iulie 2016

ADDA feat. Ale - "Prietena Mea part. 2" (melodie nouă, videoclip oficial, 2016). "Stările Addei", sezonul 2, episodul 2

2016 melodie noua ADDA feat Ale Prietena Mea part 2 Starile Addei Sezonul 2  Episodul al doilea videoclip noul cantec ADDA feat. Ale - Prietena Mea part. 2 ultima melodie a addei 2016 cea mai recenta piesa adda 18 iulie 2016 noul single ADDA feat. Ale - Prietena Mea part. 2 | Starile Addei: Sezonul 2, Episodul 2, VIDEO 2016 ultimul hit adda 2016 ADDA feat. Ale - Prietena Mea part. 2 | Starile Addei: Sezonul 2, Episodul 2, VIDEO 2016
ADDA feat. Ale - Prietena Mea part. 2 (piesa noua, videoclip oficial, new song, 2016)

Adda şi Ale au lansat oficial o nouă melodie, "Prietena Mea part. 2", şi videoclipul cântecului luni, 18 iulie 2016, pe YouTube. Piesa "Prietena Mea part. 2", al doilea episod din serialul muzical "Stările Addei" (Sezonul 2), este produsă de către Baladda Records, Cat Music Romania şi LiTe Music. Muzica a fost compusă de Adda şi Liviu Teodorescu, iar versurile au fost scrise de Adda. Alex Coteţ şi Florin Babei au regizat noul clip al Addei. "Raza mea de soare", primul cântec din acest sezon, a fost lansat acum două săptămâni. Piesa de azi este o continuare a ultimul episod din "Stările Addei", primul sezon, intitulat "Prietena Mea" (2015).
Sezonul 1 din seria "Stările Addei", format din şapte mini-cântece, a fost prezentat de Adda în vara anului 2015. Datorită numărului mai mare de accesări pe YouTube, melodia "Dragă Inimă" a fost declarată starea câştigătoare a primului sezon şi a fost lansată drept single în februarie 2016.
Luni, 1 august 2016, va fi prezentat pe YouTube videoclipul piesei "3 Ianuarie" (featuring Fata cu Chitara), episodul al treilea din "Stările Addei" (Sezonul 2). Vizionare plăcută!

ADDA feat. Ale - Prietena Mea part. 2 | Starile Addei: Sezonul 2, Episodul 2, VIDEO 2016



Videoclip cu ADDA interpretand piesa "Prietena Mea part. 2". (C) 2016 Baladda Records / Cat Music / Lite Music
Muzica: ADDA si Liviu Teodorescu
Text: ADDA
Productie: Raluca Chera
Mix & Master: Madalin Rosioru
Make-up: Ana Mironescu
Hair: Claudiu Sarghe
Styling: Ioana Popa - CLOCHE
Regie: Alex Cotet, Florin Babei
Imagine: Florin Babei, Zoran Simulov
Montaj: Florin Babei
by ADDA (YouTube), 18 iul. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de ADDA featuring Ale - Prietena Mea part. 2 (videoclip nou, Starile Addei: sezonul 2, episodul al doilea): ADDA (Facebook) - www.facebook.com/addaofficialmusic/ Photo by Nico Grigore.

Un comentariu:

  1. wow e super noua melodie a addei!! prietena mea-partea a 2-a are un videoclip nou excelent!! piesa noua scoasa de adda pentru starile addei-sezonul al doilea imi place mult!!

    RăspundețiȘtergere