marți, 5 iulie 2016

ADDA - "Raza mea de soare" (melodie nouă, videoclip oficial). "Stările Addei", sezonul 2, episodul 1, 2016

2016 ADDA Raza Mea de Soare Starile Addei Sezonul 2 Episodul 1 melodie noua ADDA Raza Mea de Soare piesa noua videoclip official ADDA Raza Mea de Soare noul single youtube ADDA Raza Mea de Soare Starile Addei Sezonul al doilea primul episod melodii noi adda 4 iulie 2016 muzica noua ADDA Raza Mea de Soare noul cantec compus de adda dupa ce a aflat ca este insarcinata
ADDA - Raza Mea de Soare (piesa noua, videoclip, Starile Addei 2) Foto: captura YouTube

Adda a lansat oficial o nouă melodie, "Raza mea de soare", şi videoclipul cântecului luni, 4 iulie 2016, pe YouTube. Piesa "Raza mea de soare", primul episod din serialul muzical "Stările Addei" (Sezonul 2), este produsă de către Baladda Records, Cat Music Romania şi LiTE Music. Muzica a fost compusă de Adda şi Liviu Teodorescu, iar versurile au fost scrise de Adda după ce a aflat că va fi mamă.
Sezonul 1 din seria "Stările Addei", format din şapte mini-cântece, a fost prezentat de Adda în vara anului 2015. Datorită numărului mai mare de accesări pe YouTube, melodia "Dragă Inimă" a fost declarată starea câştigătoare a primului sezon şi a fost lansată drept single în februarie 2016.
Luni, 18 iulie 2016, va fi lansat pe YouTube videoclipul piesei "Prietena mea", episodul al doilea din "Stările Addei" (Sezonul 2). Vizionare plăcută!

ADDA - Raza Mea de Soare. Starile Addei: Sezonul 2, Episodul 1. Official Video 2016



Videoclip cu ADDA interpretand piesa "Raza Mea de Soare". (C) 2016 Baladda Records / Cat Music / Lite Music
Muzica: ADDA si Liviu Teodorescu
Text: ADDA
Mix & Master: Madalin Rosioru si Liviu Teodorescu
Make-up: Ana Mironescu
Hair: Claudiu Sarghe
Styling: Ioana Popa - CLOCHE
by ADDA (YouTube), 4 iul. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta videoclipului pentru piesa noua lansata de ADDA - Raza Mea de Soare (Starile Addei, sezonul 2, episodul 1, 2016): ADDA (captura YouTube).

Click pe link dacă vrei să vezi şi MELODIE NOUĂ: Adda şi tatăl ei au lansat piesa "Oraşul adormit", VIDEOCLIP NOU (2016), SINGLE OFICIAL!

Un comentariu:

  1. Cred ca piesa noua scoasa de Adda - Raza mea de soare va fi melodia castigatoare la Starile Addei - sezonul 2!!

    RăspundețiȘtergere