duminică, 17 iulie 2016

Alya feat. Ralflo - "Dor în lipsa ta" (melodie nouă, single oficial, new song, 2016)

2016 Alya feat Ralflo Dor In Lipsa Ta melodie noua piesa Alya featuring Ralflo Dor In Lipsa Ta official audio single noul cantec Alya si Ralflo Dor In Lipsa Ta 30 iunie 2016 youtube new single official audio Alya feat Ralflo Dor In Lipsa Ta
Alya feat. Ralflo - Dor In Lipsa Ta (piesa noua, single oficial, audio, new song, 2016)

Alya şi Ralflo au lansat o nouă melodie de dragoste, "Dor în lipsa ta", în format audio pe YouTube joi, 30 iunie 2016. Piesa este produsă de Sprint Music Romania, muzica fiind compusă de către Ralflo pe versurile Alyei.
"«Dor în lipsa ta» este o piesă compusă de mine, muzical vorbind, versurile fiind scrise de Alya. Este o piesă de dragoste în care este vorba de o ceartă într-un cuplu. Mesajul din partea mea este: «Este mai bine să ne iubim decât să ne certăm!». Sunt la prima colaborare cu Alya și mi-a plăcut de ea, atât ca artistă cât și ca persoană. Am mare încredere în ea și o să mai colaborăm cu siguranţă", a spus Ralflo despre noul single, potrivit www.blog.sprintmedia.ro.
Audiţie plăcută!

Alya feat. Ralflo - Dor In Lipsa Ta. Single Oficial, New Song 2016



Single oficial semnat Alya in colaborare cu Ralflo. (C) & (P) 2016 Sprint Music & Sprint Media Publishing
Muzica: Ralflo
Text: Alya
by Sprint Music (YouTube), 30 iun. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta noului single oficial lansat de Alya featuring Ralflo - Dor In Lipsa Ta (2016, new song): Alya Official (Facebook) - www.facebook.com/AlyaOficial/.

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: Aurelian Temişan (Temi) feat. Ralflo - "Când nu eşti a mea", VERSURI, SINGLE NOU (2016), VIDEOCLIP OFICIAL!

2 comentarii:

  1. Este..! Dureri și ssperanțe, certuri care se termină cu un sărut. E muzică frumoasă, antrenată, Alya are o voce frumoasă. Poate că va deveni hit. Să sperăm.
    Mulțumesc. Încă odată, ascult muzică postată de tine, se pare că am uitat să deschid radioul... Da. Asta e, altfel cum aș putea să îți spun că îți sunt recunoscătoare și că îți mulțumes?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie lansata de Alya feat. Ralflo - "Dor în lipsa ta"! :)

      Ștergere