joi, 21 iulie 2016

MELODIE NOUĂ: Elena Ionescu feat. Mahia Beldo - "Spune-i". SINGLE NOU (2016), VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL

2016 Elena Ionescu feat Mahia Beldo Spune-i versuri lyrics melodie noua piesa Elena Ionescu ex mandinga featuring Mahia Beldo Spune-i official videoclip noul single Elena Ionescu si Mahia Beldo ultima melodie 21.07.2016
Elena Ionescu feat Mahia Beldo -Spune-i, piesa noua, video oficial, versuri, new single,2016

Elena Ionescu, fosta solistă a trupei Mandinga, şi Mahia Beldo au lansat o nouă melodie, "Spune-i", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 21 iulie 2016. Piesa de dragoste "Spune-i", produsă de Music Expert Records, este primul single din cariera solo a Elenei Ionescu. Muzica este compusă de Mihai Boldea (Mahia Beldo), iar versurile au fost scrise de către Daniel Leonard Vescan (Vescan). Regia clipului noului single îi aparţine lui Claudiu Stan (Vision Production).
Vizionare plăcută!

Elena Ionescu - Spune-i (feat. Mahia Beldo) Official Video, New Single 2016



© 2016 MusicExpertRecords
Muzica: Mihai Boldea (Mahia Beldo)
Produsa de: Mihai Boldea (Mahia Beldo, Scandalos Music)
Text: Daniel Leonard Vescan (Vescan)
Chitara acustica: Alin Ilies
Chitara electrica: Alexandru Serbu
Vioara: Bogdan Chiculita
Mix/Master: Mahia Beldo
Regie: Claudiu Stan (Eu sunt Vision)
Actori: Iulia Dinu, Andrei Radu
Hair Styling: Andreea Gorgan (Coafor la tine acasa)
Make up: Scandalous Makeup
Styling: AIOFFE Clothing

VERSURI/LYRICS Elena Ionescu - Spune-i (feat. Mahia Beldo)

Elena:
Dac-ai sti tu cat il ranesti...
M-a sunat cu glasul tremurat,
Ca poate stiu eu pe unde esti,
Ca v-ati certat si iarasi tu ai plecat...
Dac-ai sti cat mi-e de greu,
Sa fac pe proasta mereu...
Acum daca nu-i spui tu,
Promit ca ii spun eu!

Te rog eu spune-i...
Te rog eu spune-i...

Mahia Beldo:
Spune-i acum...
Ca ti-a furat inima un trecator!
Ar fi corect sa-ti vezi de drum,
Daca tu visezi in alt dormitor!

Spune-i tu! Spune-i tu!
Spune-i tu! Spune-i tu!

Elena:
Daca nu-i spui tu, ii spun eu!
Daca nu-i spui tu, ii spun eu!

Daca tu nu il mai iubesti,
Spune-mi unde-i frumusetea...?
Sa-i zambesti in timp ce-i rapesti
Unui om tineretea...
Dac-ai sti cat mi-e de greu
Sa fac pe proasta mereu...
Acum daca nu-i spui tu,
Promit ca ii spun eu!

Te rog eu spune-i...
Te rog eu spune-i...

Mahia Beldo:
Spune-i acum...
Ca ti-a furat inima un trecator!
Ar fi corect sa-ti vezi de drum,
Daca tu visezi in alt dormitor!

Spune-i tu! Spune-i tu!
Spune-i tu! Spune-i tu!

Elena:
Daca nu-i spui tu, ii spun eu!
Daca nu-i spui tu, ii spun eu!

Acum ma cert cu mine,
Ca pentru tine l-am mintit mereu!
Inima nu se abtine,
Chiar daca sunt prietena ta, a ta, a ta
El inca nu stie ca-i vina...TA!

Te rog eu spune-i...
Te rog eu spune-i...
Daca nu, ii spun eu...
Daca nu, ii spun eu...
Ii spun eu...
Daca nu ii spui tu, ii spun eu!

by MusicExpertRecords (YouTube), 21 iul. 2016

Click pe linkuri dacă vrei să vezi MELODIE NOUĂ: Puya cu Elena Ionescu (ex-Mandinga) şi Vescan - "Pasiune" (Xsession Version), VERSURI, SINGLE NOU (2016), VIDEOCLIP OFICIAL şi PIESĂ NOUĂ: Puya şi Elena Ionescu - "Scandalos", MELODIE OFICIALĂ, SINGLE NOU, VIDEOCLIP!

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Elena Ionescu featuring Mahia Beldo - Spune-i (videoclip nou, 2016): Elena Ionescu - Music (Facebook) - www.facebook.com/Elena.Ionescu.oficial/.

6 comentarii:

  1. wowww e super noua melodie scoasa de Elena Ionescu - Spune-i! Mahia Beldo e un compozitor foarte talentat!! imi place mult si videoclipul oficial scos de Elena Ionescu feat. Mihai Boldea pentru noua piesa Spune-i !! noul single va sparge toate topurile muzicale din Romania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena Ionescu featuring Mahia Beldo - "Spune-i" = HIT NOU in 2016!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua piesa lansata de Elena Ionescu feat. Mahia Beldo - "Spune-i"! :)

      Ștergere
  3. Foarte frumos! Ca de obicei, Mulțumiri pentru postare și faptul că ne ții racordați cu ultimele noutăți muzicale, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul noului single oficial lansat de Elena Ionescu feat. Mahia Beldo - "Spune-i"! :)

      Ștergere