miercuri, 20 iulie 2016

FOTO: 15 imagini superbe din diferite zone ale lumii

Am ales astăzi 15 imagini superbe din diferite zone ale lumii de pe site-ul 500px.com pentru episodul 274 din serialul cu fotografii, intitulat "Miercurea fără cuvinte".
Happy Wordless Wednesday!

imagini superbe natura cascade poze spectaculoase fotografii frumoase animale poze superbe vulpe cerbi antilope apusuri de soare zgarie nori new york city imagini fotografii din diferite zone ale lumii peisaje new york city fotografii foarte frumoase diferite locuri ale lumii miercurea fara cuvinte pe bloguri in fiecare miercuri postari cu fotografii spectaculoase poze incredibile frumoase imagini peisaje superbe
Red by Chris Fischer


Waaaaaaaaaaaaaaaaaake Up! by Roeselien Raimond


Una semplice foglia by Anna


Looking down NYC by Ryan Millier


Sparks Lake by İlhan Eroglu


Rustic Barn by Raul Weisser


The Glowing Hedges by Daniel


Fingal splash by Dylan Toh & Marianne Lim


Leave the light on by Jason Charles Hill


after by iD’s


Waterfall in Sandong by Jaewoon U


Taironaka Heaven by Tristan Quevilly


la la laaaaa… by Mark Bridger


Larung Gar Buddist Institute by Sarawut Intarob


Ascension by William Patino

Copyright © 2016 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

Serialul cu poze "Miercurea fără cuvinte" continuă pe blogul lui Călin Hera.

23 de comentarii:

  1. Frumoase, frumoase! Unele sunt adevarate SF-uri...
    Am ales azi imaginea cu frunza. Este o compozitie tare deosebita!
    Happy WW, draga Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile! Happy WW! :)

      Ștergere
  2. Vulpea striga "Trezeste-te!" Cerbul zice: "Nuuu!" si un val se rasuceste, soarele dogoreste... si deasupra NYC ma simt ca o... drona - dar nu-s drona, 'ca alea n-au rau de-naltime!
    Faine foto!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele de azi! Happy WW! :)

      Ștergere
  3. Imaginea valului-evantai mi-a rămas în minte.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea cu cerbul este preferata mea de azi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Splendide peisaje,prima este preferata mea!
    O zi minunată,Cristi!
    Mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-au placut imaginile! O seara faina! :)

      Ștergere
  6. Ce fin s-a contopit astăzi civilizația cu sălbăticia! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase toate pozele!
    Este o încântare sa fie privite!
    Seara placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Prima este o adevarata fotografie de vara! O saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe fotografii! Ne răsfeți mereu!
    Favorita mea de azi: ”after”.

    Seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe fotografii! Ne răsfeți mereu!
    Favorita mea de azi: ”after”.

    Seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne, cât sunt de frumoase! Acești minunați artiști fotografi știu să culeagă atât de bine frumuseți din această lume minunată.

    RăspundețiȘtergere
  12. De fiecare dată , intru cu plăcere pe blogul tău pentru a-mi încânta privirea cu imagini de genul acesta. Foarte frumoase ca de obcei .

    RăspundețiȘtergere