duminică, 10 iulie 2016

IME - "Potriveşte-mă cu tine" (melodie nouă, videoclip oficial, versuri, 2016). VIDEOCLIP NOU: IME - "Zaraza" (2016, cover, lyrics)

2016 IME Potriveste-ma cu tine melodie noua piesa IME Potriveste-ma cu tine versuri lyrics videoclip noul single IME Potriveste-ma cu tine ime zaraza versuri ion pribeagu IME Potriveste-ma cu tine official video youtube 8 iulie 2016 ime zaraza versuri ion pribeagu
IME - Potriveste-ma cu tine (piesa noua, videoclip oficial, versuri, new single, 2016)

IME a lansat o nouă melodie, "Potriveşte-mă cu tine", şi videoclipul oficial al cântecului vineri, 8 iulie 2016, pe YouTube. Piesa "Potriveşte-mă cu tine" şi clipul noului single sunt produse de Roton Music Romania. Teodora Constantin şi IME au compus muzica, iar Emanuela Oancea şi IME au scris versurile cântecului. Regia videoclipului îi aparţine lui Florin Babei. "Potriveşte-mă cu tine" este primul single solo din cariera cântăreţei IME.
În luna martie, IME a lansat o variantă nouă a celebrului cântec "Zaraza" (muzica: Benjamin Tagle Lara, versuri: Ion Pribeagu), videoclipul fiind regizat tot de Florin Babei. Vizionare plăcută!

IME - Potriveste-ma cu tine (Official Video) New Single 2016



Muzica: Teodora Constantin, IME
Text: Emanuela Oancea, IME
Aranjor: Andrei-Ionut Murariu
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2016 ROTON MUSIC
Make-up: Paula-Cristina Sacaleanu, Stefania Badila
Model: Alex Basma
Hair: Luciana Manuela
Styling: Maria Harangus
Regie: Florin Babei
Productie: Raluca Chera

Versuri/Lyrics IME - Potriveste-ma cu tine :

Spune-mi ce ai face daca
Ai fi in locul meu o data.
Poate ai sterge visele,
Ai sterge si clipele.

Respiram in gand
Soaptele dintre noi
Ametita de tine, cu tine, noi doi
N-am uitat, n-am uitat.

Potriveste-ma cu tine,
Daca nu tu atunci cine?
Am ramas in alta poveste,
Invata-ma sa trec peste

Potriveste-ma cu tine,
Daca nu tu atunci cine?
Ai uitat cum e sa fim doi
Si m-ai sters pe mine din noi.

Am o viziune clara
De iubire dulce-amara.
Te simt iar in mintea mea
Vreau s-o parasesti cumva.
Ma consum ca o ploaie calda
De ecoul tau secata
Si te-arunci iar in mintea mea
O furtuna-n soapta.

Respiram in gand
Soaptele dintre noi
Ametita de tine, cu tine, noi doi
N-am uitat, n-am uitat.

Potriveste-ma cu tine,
Daca nu tu atunci cine?
Am ramas in alta poveste,
Invata-ma sa trec peste

Potriveste-ma cu tine,
Daca nu tu atunci cine?
Ai uitat cum e sa fim doi
Si m-ai sters pe mine din noi.

Potriveste-ma cu tine,
Daca nu tu atunci cine?
Ai uitat cum e sa fim doi
Si m-ai sters pe mine din noi.

by RotonMusicTV (YouTube), 8 iul. 2016

IME - Zaraza (Cover) New Video 2016



Muzica: Benjamin Tagle Lara
Text: Ion Pribeagu
Aranjor: Andrei Murariu
Regia: Florin Babei

Versuri:

Vreau sa-mi spui frumoasa Zaraza,
Cine te-a iubit?
Cati au plans nebuni pentru tine,
Si cati au murit?
Vreau sa-mi dai gura-ti dulce Zaraza,
Sa ma-mbete mereu.
De a ta sarutare Zaraza vreau sa mor si eu!

Cand apari senorita, in parc pe-nserat
Curg in juru-ti petale de crin.
Ai in ochi patimi dulci si luciri de pacat,
Si ai trupul de sarpe felin.
Gura ta e un poem de nebune dorinti,
Sanii tai un tezaur sublim.
Esti un demon din vis, care tulburi si minti,
Dar ai zambetul de heruvin.

Vreau sa-mi spui frumoasa Zaraza,
Cine te-a iubit?
Cati au plans nebuni pentru tine,
Si cati au murit?
Vreau sa-mi dai gura-ti dulce Zaraza,
Sa ma-mbete mereu.
De a ta sarutare Zaraza vreau sa mor si eu!

by RotonMusicTV (YouTube), 28 mar. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta noului single oficial lansat de IME - Potriveste-ma cu tine (videoclip nou, 2016): Ime (Facebook) - www.facebook.com/Ime.Music.Official/.

10 comentarii:

  1. n-auzisem de ime.. canta foarte frumos melodiile potriveste-ma cu tine si zaraza.. o sa-i urmaresc cariera de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti artistii romani care au ceva de spus in muzica trebuie urmariti. :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. IME are succes cu piesele si videoclipurile noi pe care le lanseaza. :)

      Ștergere
  3. Interesant! N-am crezut că poate fi abordată Zaraza. Nu în felul acesta. Dar e bine. E bine că în felul ăsta se aduce în actualitate, o melodie de care puțini își mai amintesc. Foarte bine realizat videoclipul. Mulțumesc pentru oportunitatea de a asculta acest frumos videoclip.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere. Imi pare bine ca ti-a placut noul videoclip lansat de Ime. :)

      Ștergere
  4. E o melodie de dragoste clar. Dupa ce am tras o privire la aranjamentul muzical mi-am dat seam ca se munceste foarte mult la un videoclip.
    Refrenul e un fel de declaratie-cerere din partea unei femei. Fetele nu prea mai fac lucrurile acestea acum insa mai sunt
    Dar cu siguranta o vor asculta nu stiu cat o vor distribui. E cu dedicatie.
    Asa s-a intamplat si cu melodia Deliei, extrem de frumoasa si sensibila si sincera. N-am vazut la nici o tipa ca ar fi vrut sa ii transmita cuiva, bineinteles pe facebook :)
    Insa uram succes IMEI
    Sunt melodii chiar frumoase cu un mesaj bun, pozitiv si unii ar trebui sa fie mandrii daca le-ai dedica o asemenea melodie participativa, insa nu stiu ....auditoriu...lumea..
    Oricum, succes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ime va avea succes cu noua melodie "Potriveşte-mă cu tine". Sunt convins. :)

      Ștergere
  5. Foarte frumoase clipurile, melodiile, interpretarea. Imi place mult aceasta IME. :)

    RăspundețiȘtergere