joi, 14 iulie 2016

MELODIE NOUĂ: Mihail - "Simt‬ că ne-am îndepărtat" (2016). VIDEOCLIP OFICIAL, VERSURI, NEW SINGLE

2016 Mihail Simt‬ ca ne-am indepartat putin melodie noua piesa Mihail Simt‬ ca ne-am indepartat versuri lyrics videoclip noul single youtube Mihail Simt‬ ca ne-am indepartat official video 14 iulie 2016 noul hit mihail ultima melodie a lui mihail cea mai noua piesa Mihail Simt‬ ca ne-am indepartat
Mihail -Simt‬ ca ne-am indepartat putin (piesa noua, video oficial, new single,versuri, 2016)

Mihail a lansat o melodie nouă, "Simt‬ că ne-am îndepărtat", şi videoclipul oficial al cântecului joi, 14 iulie 2016, pe YouTube. Piesa de dragoste "Simt‬ că ne-am îndepărtat" este produsă de Roton Music Romania, muzica fiind compusă de către Mihail şi Sergiu Socaciu. Versurile au fost scrise de Mihail, iar regia clipului noului single, filmat în Malta, îi aparţine lui Dima Dimov.
"A trecut aproape 1 an de zile de când am lansat «Ma ucide ea», iar lucrurile care s-au intamplat in viata mea din acel moment au fost cel putin incredibile. De la primul play pe radio pana la primul meu concert cu band la Hard Rock Cafe Bucharest, pana la ‪#‎ForzaZu‬, cand aproximativ 50.000 de oameni au cantat piesa alaturi de mine, toate au fost niste momente la care visam de foarte mult timp.
Astazi dam startul unui nou capitol, in care sper sa va am in continuare alaturi. Va prezint noul meu single «Simt ca ne-am indepartat putin»", a scris Mihail pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării cântecului "Simt‬ că ne-am îndepărtat".
Vizionare plăcută!

Mihail - Simt ca ne-am indepartat (Official Video) New Single 2016



Muzica: Mihail, Sergiu Socaciu
Text: Mihail
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2016 ROTON MUSIC

Versuri/Lyrics Mihail - Simt ca ne-am indepartat (new song, new video, 2016):

Simt ca ne-am indepartat putin

Eu stiu ca ne-am indepartat putin

Simt ca ne-am indepartat putin
Eu stiu ca ne-am indepartat.

Si, eu stiu ca ne-am indepartat putin
Ca vinul nu mai este chiar vin
Doar fumul de tigara
Si linistea in care noi imbatranim

Si, simt ca ne-am indepartat putin
Ca vinul nu mai este chiar vin
Doar fumul de tigara
Si linistea care ne omoara

Simt, simt ca ne-am indepartat putin

Simt ca ne-am indepartat putin
Eu stiu ca ne-am indepartat.

Simt

Si, eu stiu ca ne-am indepartat putin
Ca vinul nu mai este chiar vin
Doar fumul de tigara
Si linistea in care noi imbatranim

Si, simt ca ne-am indepartat putin
Ca vinul nu mai este chiar vin
Doar fumul de tigara
Si linistea care ne omoara.

Simt, simt ca ne-am indepartat putin
Ca ne-am indepartat

Si tot alerg, tot alerg in cadere
Tot aud inima cum cere
Si tot simt cum golul ma inghite
Si tot simt raceala cu fierbinte

Si tot alerg, tot alerg in cadere
Tot aud inima cum cere
Si tot simt cum golul ma inghite
Si tot simt raceala cu fierbinte

Cand ai parte de lucrurile vrute
Vei vedea teama cum se naste din locuri pierdute
Vei simti aer si pustietate
Vei gasi barbati si femei nevinovate
Unde se ridica fumul de tigara
Acolo vei auzi cerul cum coboara
Acolo vei imbratisa amurgul fara soare
Acolo vei sterge lacrimi printre pasari care inca zboara

by RotonMusicTV (YouTube), 14 iul. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Mihail - Simt ca ne-am indepartat (videoclip nou, new song, 2016): Mihail (Facebook) - www.facebook.com/Mihail.Oficial/.

4 comentarii:

  1. Frumos videoclip! Merci și felicitări pentru difuzare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul noului single lansat de Mihail - "Simt‬ că ne-am îndepărtat"! :)

      Ștergere