duminică, 3 iulie 2016

Red Parlament - "2 străini" (melodie nouă, videoclip oficial, versuri, single nou, 2016)

2016 Red Parlament 2 Straini melodie noua Red Parlament 2 Straini versuri lyrics 30.06.2016 piesa noua trupa Red Parlament Doi Straini versuri lyrics videoclip noul single official Red Parlament 2 Straini Doru Isaroiu solistul vocal al trupei Red Parlament 2 Straini ultima melodie cea mai noua piesa formatia Red Parlament Doi Straini official video youtube noul hit Red Parlament 2 Straini 30 iunie 2016
Red Parlament - 2 Straini (piesa noua, videoclip oficial, single nou, versuri, 30.06.2016)

Trupa Parlament a revenit în muzica pop-rock românească sub denumirea Red Parlament şi a lansat o nouă melodie, "Doi străini", însoţită de videoclipul oficial al cântecului joi, 30 iunie 2016, pe canalul de YouTube Music Expert Records. Piesa "2 străini" este compusă (muzică şi versuri) de către Doru Isăroiu, solistul vocal, şi Cristi Ungur, clăparul formaţiei Red Parlament. Clipul noului single este produs şi regizat de Claudiu Stan (Vision Production).
Vizionare plăcută!

Red Parlament - 2 Straini (Official Video) New Single 2016



© 2016 Red Parlament - Doi Straini (Official Video, New Song)
Muzica: Doru Isaroiu, Cristi Ungur
Text: Doru Isaroiu, Cristi Ungur
Orchestratie: Emanuel Petrut
Mix/Master: Claudiu Ursache
Productie video: Claudiu Vision

Versuri Red Parlament - 2 Straini (Official Video):

A trecut un an si-o luna de cand nu te-am mai vazut
A trecut atata timp de ce ma simt ca la inceput
Oare cum sa uit de tine cum sa uit cat ma iubeai
Cu zeci de inimioare telefonul mi-l umpleai

As da nopti si zile pentru noi doi
Mi-as da viata sa te-aduca inapoi
As da, as da orice sa te sarut pana-n zori
Oare cum am reusit sa devenim doi straini

Mi-am uitat camasa si-un sacou la tine-n sifonier
Le-am lasat intentionat acolo, poate inca sper
Lasa-ma sa cred ca nu-s usor de-nlocuit
Sper ca n-am acelasi numar eu si noul tau iubit

As da nopti si zile pentru noi doi
Mi-as da viata sa te-aduca inapoi
As da, as da orice sa te sarut pana-n zori
Oare cum am reusit sa devenim doi straini

SI daca-ntr-o zi, pe-acelasi drum ne vom gasi
N-as vrea deloc sa ne privim ca doi straini

As da nopti si zile pentru noi doi
Mi-as da viata sa te-aduca inapoi
As da, as da orice sa te sarut pana-n zori
Poate totu-ti pare acum fara rost
Dar eu stiu ca te-am iubit ca un prost
Oare cum am reusit sa devenim doi straini

by MusicExpertRecords (YouTube), 30 iun. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta noului single oficial lansat de trupa Red Parlament - Doi straini (new video, 2016): Red Parlament (Facebook) - www.facebook.com/RedParlamentoficial/.

2 comentarii: