miercuri, 12 octombrie 2016

VIDEOCLIP NOU: Lidia Buble feat. Matteo - "Mi-e bine" (2016). MELODIE NOUĂ, SINGLE OFICIAL

2016 Lidia Buble feat Matteo Mi-e bine melodie noua Lidia Buble featuring Matteo Mi-e bine piesa noua videoclip Lidia Buble si Matteo Mi-e bine noul hit lidia buble 2016 youtube cat music melodii noi 2016 Lidia Buble feat Matteo Mi-e bine official video youtube noul single lidia buble matteo 2016 ultimul cantec Lidia Buble feat Matteo Mi-e bine cea mai recenta melodie Lidia Buble feat. Matteo - Mi-e bine ultima piesa a lui Lidia Buble feat. Matteo - Mi-e bine noul videoclip ultimul single Lidia Buble feat. Matteo - Mi-e bine
Lidia Buble feat. Matteo - Mi-e bine (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 2016, new song)/ Foto Facebook Lidia Buble

Lidia Buble şi Matteo au lansat videoclipul oficial pentru noua melodie de dragoste "Mi-e bine" miercuri, 12 octombrie 2016, pe YouTube. Lidia Buble şi Matteo au prezentat astăzi în premieră la televiziune clipul noului single în emisiunea "'Neatza cu Răzvan şi Dani" (Antena 1). Piesa "Mi-e bine" este produsă de Akcent Music pentru Cat Music Romania şi MediaPro Music. Muzica şi versurile noului cântec sunt compuse de către Adrian Sînă.
Regia videoclipului îi aparţine lui Bogdan Daragiu. Vizionare plăcută!

Lidia Buble feat. Matteo - Mi-e bine (Official Video) New Single 2016



Lidia Buble featuring Matteo - Mi-e bine by Cat Music & MediaPro Music
Muzica: Adrian Sina
Text: Adrian Sina
Instrumental: Orosz PAL Joseph
Mix/Master : Romeo Bejan
Chitara: Hunor
Studio: Akcent Music
by Cat Music (YouTube), 12 oct. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Lidia Buble si Matteo - Mi-e bine (videoclip nou, piesa oficiala, new single, 2016): Lidia Buble (Facebook) - www.facebook.com/LidiaBubleOfficial/.

Un comentariu:

  1. Woowww un megahit 2016!! Lidia Buble si Matteo au dat lovitura cu noua melodie Mi-e bine!! Videoclipul noului single supertare!!

    RăspundețiȘtergere