duminică, 6 noiembrie 2016

Te cunosc de undeva!: Amna "se transformă" în Loredana Groza - "Mă întreb ce să fac" (Sezonul 10, VIDEO, 05.11.2016)

Te cunosc de undeva Amna Loredana Groza Mă întreb ce să fac te cunosc de undeva Sezonul 10 editia 9 VIDEO 05.11.2016 Te cunosc de undeva!: Amna "se transformă" în Loredana Groza - "Mă întreb ce să fac" (Sezonul 10, VIDEO, 05.11.2016)
Amna (Loredana Groza) - "Mă întreb ce să fac" (Antena 1, video nou), 05.11.2016/ Foto Facebook Te cunosc de undeva

Amna "s-a transformat" în Loredana Groza în a 9-a ediţie din sezonul 10 al emisiunii "Te cunosc de undeva!". Amna a cântat excelent celebra melodie "Mă întreb ce să fac" în show-ul de televiziune difuzat de Antena 1 sâmbătă seară, 5 noiembrie 2016.
Vizionare plăcută!

Amna se transformă în Loredana Groza - "Mă întreb ce să fac" (NEW VIDEO 2016)



Vezi ediția integrală pe ANTENAPLAY: http://goo.gl/fQnIoj. În cadrul celei de-a IX-a ediţii din sezonul X de la "Te cunosc de undeva!", Amna a cântat melodia interpretată de Loredana Groza - "Mă întreb ce să fac"., Te cunosc de undeva!, Antena 1, 05-11-2016
by Te Cunosc De Undeva (YouTube), 5 nov. 2016

Culise: Amna se pregăteşte să devină Loredana Groza



Loredana Groza este personajul pe care îl interpretează Amna, în cadrul celei de-a IX-a ediţii a sezonului X de la "Te cunosc de undeva!"., Te cunosc de undeva!, Antena 1, 05-11-2016
by Te Cunosc De Undeva (YouTube), 5 nov. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy): Te cunosc de undeva (Facebook) - www.facebook.com/tecunoscdeundeva/.

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: Dima feat. Amna - "Cireş de mai" (2016). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ!

Un comentariu:

  1. Superb a cantat Amna piesa veche a Loredanei Groza Ma întreb ce să fac...

    RăspundețiȘtergere