duminică, 13 noiembrie 2016

Te cunosc de undeva!: Misha "se transformă" în Ștefan Bănică Jr. - "Găsește-mi loc în inima ta" (Sezonul 10, VIDEO NOU, 12.11.2016)

te cunosc de undeva Misha Ștefan Bănică Jr. Găsește-mi loc în inima ta te cunosc de undeva misha sezonul 10 antena 1 12 noiembrie 2016 te cunosc de undeva youtube tcdu Misha (Ștefan Bănică Jr.) - "Găsește-mi un loc în inima ta" youtube antena 1 te cunosc de undeva Misha (Ștefan Bănică Jr.) - "Găsește-mi un loc în inima ta"
Misha (Ștefan Bănică Jr.) - "Găsește-mi loc în inima ta" (Antena 1, video nou), 12.11.2016/ Foto Facebook Te cunosc de undeva

Misha "s-a transformat" în Ștefan Bănică Jr. în a 10-a ediţie din sezonul 10 al emisiunii "Te cunosc de undeva!". Soţia lui Connect-R a cântat melodia "Găsește-mi loc în inima ta" în show-ul de televiziune difuzat de Antena 1 sâmbătă seară, 12 noiembrie 2016.
Vizionare plăcută!

Misha se transformă în Ștefan Bănică Jr. - "Găsește-mi loc în inima ta" (NEW VIDEO 2016)



Vezi ediția integrală pe ANTENAPLAY: http://goo.gl/fQnIoj. În cadrul celei de-a X-a ediţii din sezonul X de la "Te cunosc de undeva!", Misha a cântat melodia interpretată de Ștefan Bănică Jr. - "Găsește-mi un loc în inima ta", Te cunosc de undeva!, Antena 1, 12-11-2016.
by Te Cunosc De Undeva (YouTube), 12 nov. 2016

Culise: Misha se pregătește să devină Ștefan Bănică Jr. (VIDEO)



Vezi ediția integrală pe ANTENAPLAY: http://goo.gl/fQnIoj. Ștefan Bănică Jr. este personajul pe care îl interpretează Misha în cadrul celei de-a X-a ediţii a sezonului X de la "Te cunosc de undeva!"., Te cunosc de undeva!, Antena 1, 12-11-2016
by Antena 1 (YouTube), 12 nov. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy): Te cunosc de undeva (Facebook) - www.facebook.com/tecunoscdeundeva/

Un comentariu: