vineri, 2 decembrie 2016

PIESĂ NOUĂ: Alessia - "Fioros" (2016). MELODIE OFICIALĂ, VIDEOCLIP NOU

Alessia a lansat o nouă melodie, "Fioros", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 31 octombrie 2016. Piesa "Fioros" este produsă de Ionuţ Radu, care a compus muzica şi versurile, pentru Sprint Music Romania. Regia clipului noului single îi aparţine lui Simion R. Ştefan.
"Este o piesa care intruchipeaza trairile unei femei in relatia perfecta! Ionut Radu, producatorul piesei mi-a trimis-o, am ascultat-o pentru prima oara impreuna cu iubitul meu si am simtit ca ni se potriveste. Nu putea sa apara intr-un moment mai potrivit! «Fioros» este piesa care da startul unui sir de piese foarte diferite fata de ce am facut pana acum, piese care ma vor ajuta sa ma exprim din punct de vedere muzical asa cum nu am mai facut-o!", a spus Alessia despre noul cântec, informează www.blog.sprintmedia.ro.
Vizionare plăcută!

Alessia - Fioros (Official Video) New Single 2016



Videoclip cu Alessia interpretand single-ul "Fioros". (C) & (P) 2016 Sprint Music & Sprint Media Publishing
by Sprint Music (YouTube), 31 octombrie 2016

Un comentariu: