marți, 13 decembrie 2016

MELODIE NOUĂ: Anna Lesko - "Încălzeşte-mi buzele" (2016). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

2016 Anna Lesko Incalzeste-mi buzele melodie noua Anna Lesko Incalzeste-mi buzele piesa noua Anna Lesko Incalzeste-mi buzele videoclip nou  Anna Lesko Incalzeste-mi buzele official video youtube Anna Lesko Incalzeste-mi buzele new single anna lesko 2016 new song anna lesko 13 decembrie 2016 mediapro music romania youtube anna lesko noul cantec de Craciun Anna Lesko Incalzeste-mi buzele ultima melodie a  Annei Lesko Incalzeste-mi buzele cea mai recenta melodie ultima piesa Anna Lesko Incalzeste-mi buzele noul hit Anna Lesko Incalzeste-mi buzele
Anna Lesko - Incalzeste-mi buzele (piesa noua, videoclip oficial, new single, 13.12.2016)/ Foto Facebook Anna Lesko

Anna Lesko a lansat o nouă melodie, "Încălzeşte-mi buzele", şi videoclipul oficial al cântecului marţi, 13 decembrie 2016, pe canalul de YouTube MediaPro Music. Piesa "Încălzeşte-mi buzele" este produsă de Vova Records pentru MediaPro Music Entertainment.
Anna Lesko a cântat azi în premieră la televiziune noul single "Încălzeşte-mi buzele", în emisiunea "'Neatza cu Răzvan şi Dani" difuzată de Antena 1.
Vizionare plăcută!

Anna Lesko - Incalzeste-mi buzele (Official Video) New Single 2016



Anna Lesko - Incalzeste-mi buzele (Official Video) New Song 2016
Piesa noua produsa de Vova Records
See more info: https://www.facebook.com/AnnaLesko & https://www.annalesko.ro
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2016
by MediaProMusic (YouTube), 12 dec. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Anna Lesko - Incalzeste-mi buzele (videoclip oficial, piesa noua, new single 2016, new song): Anna Lesko (Facebook) - www.facebook.com/annalesko/.

Click pe link daca vrei sa vezi si PIESĂ NOUĂ: Anna Lesko - "Jumătate" (2016), VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE OFICIALĂ!

Anna Lesko lansează single-ul "Încălzeşte-mi buzele"



Vezi ediția integrală pe ANTENAPLAY: http://goo.gl/8H1Xss. Anna Lesko, pe numele real Anna Stepvania Lyzhcko, este o cântăreață, pictoriță, textieră de origine etnică ucraineană din Republica Moldova, stabilită în România., Neatza cu Razvan si Dani, Antena 1, 13-12-2016
by Neatza cu Razvan si Dani (YouTube), 13 dec. 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu