vineri, 9 decembrie 2016

Morena - "Fireballs" (2016). MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Morena a lansat o nouă melodie, "Fireballs", şi videoclipul oficial al cântecului miercuri, 7 decembrie 2016, pe canalul de YouTube Cat Music. Piesa "Fireballs" şi clipul noului single sunt produse de Tom Boxer pentru Cat Music Romania. Tom Boxer şi Morena au compus muzica şi versurile, videoclipul fiind regizat de Tom Boxer.
"Am scris piesa impreuna cu Tom Boxer intr-o zi ploioasa, cu fulgere si tunete. Am pus mult suflet in piesa asta pentru ca in acel moment treceam printr-o perioada dificila in relatie. Sunt convinsa ca oamenii care iubesc sau au iubit vreodata, se vor regasi in versurile piesei. Cred ca asa ne simtim toti atunci cand pierdem persoana iubita si realizam ca vina e a noastra. E un sentiment dureros, dar toti invatam din greseli si viata merge mai departe… Asta inseamna «FIREBALLS». Am decis sa facem un videoclip simplu, dar plin de emotie, fara prea multe accesorii care pot distrage atentia de la adevaratul mesaj", a declarat Morena despre noul single, potrivit www.catmusic.ro.
Vizionare plăcută!

Morena - Fireballs (Official Video) New Single 2016



Morena - Fireballs (Official Video, New Song 2016) by Cat Music Romania
Muzica & text: Tom Boxer
by Cat Music (YouTube), 7 decembrie 2016

Detalii despre piesa noua gasiti aici: www.catmusic.ro/news/morena-lanseaza-single-ul-si-videoclipul-fireballs/.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-au placut noua melodie lansata de Morena - "Fireballs" si videoclipul oficial! :)

      Ștergere