joi, 22 decembrie 2016

Oana Radu - "Topeşte-mi iarna" (2016). MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, AUDIO, NEW SINGLE

Oana Radu a lansat oficial o nouă melodie de dragoste, "Topeşte-mi iarna", în format audio pe YouTube miercuri, 21 decembrie 2016. Piesa "Topeşte-mi iarna" este produsă de Voices Media şi lansată alături de Cat Music Romania. Oana Radu a compus muzica şi versurile noului single.
Audiţie plăcută!

Oana Radu - Topeste-mi iarna (Official Single) New Song 2016



Oana Radu - Topeste-mi iarna (Official Single, New Song 2016) by Voices Media & Cat Music Romania
Muzica si text: Oana Radu
Orchestratie: Anton Valentin, UnderVibe, Jay Murano, Alexandru Bunghez, Cojo
Mixing & Mastering: Costin Milon
Photo: Dan Niculescu
Artwork: Cristea Catalin
Co-Editor: Voices Media
Editor: Cat Music
Piesa noua produsa in studiourile Voices Media.
© & ℗ Cat Music / Voices Media 2016. Toate drepturile rezervate.
by Voices Media (YouTube), 21 decembrie 2016

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: Andreea Bănică feat. Oana Radu - "Fie că vrei, fie că nu" (2016), SINGLE NOU, OFFICIAL AUDIO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu