miercuri, 7 decembrie 2016

VIDEOCLIP NOU: Voltaj - "Anotimpuri" (2016). MELODIE NOUĂ, VERSURI, NEW SINGLE, PIESĂ OFICIALĂ

Trupa Voltaj a lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Anotimpuri" marţi, 6 decembrie 2016, pe canalul de YouTube Cat Music. Piesa "Anotimpuri" se află pe noul album "X" al formaţiei Voltaj, care a fost lansat în cadrul galei Media Music Awards 2016 desfăşurate la Sibiu pe 15 septembrie. Muzica şi versurile noului single au fost compuse de Călin Goia şi ceilalţi membri ai trupei Voltaj. Cântecul este produs de Tam -Tam Studio pentru Cat Music şi Voltz Media.
Noul disc "X" include 10 melodii printre care şi hiturile "Din toată inima", "De la capăt", "Meci de box", "Kori Gent" sau "Nana".
Clipul noului single "Anotimpuri" a fost realizat de The Brothers M şi include secvenţe din concertul "X" susţinut recent de trupa Voltaj la Sala Polivalentă din Bucureşti. Vizionare plăcută!

Voltaj - Anotimpuri (Official Video) New Single 2016



Voltaj - Anotimpuri (Official Video, New Song 2016) by Cat Music Romania
iTunes: https://goo.gl/KOHoOZ
Muzica si versuri: Voltaj
Producator muzical: Tam -Tam Studio
Producator: Voltz Media / Cat Music
Video realizat de: The Brothers M

Versuri:

Inca ma simt cu tine ca-n prima zi
Esti al meu curcubeu atunci cand ceru-i gri
Esti linistea mea, ca o plaja pustie
Imi esti cer senin in loc de colivie
Inca ma simt cu tine ca-n prima zi
Esti motivul sa pot iar zambi

Daca un puzzle ar fi viata mea
Ai fi singura piesa care ii lipsea
Nu ma mai satur de tine, de noi
O singura inima bate in amandoi

Ochii tai ma privesc
Mai albastri ca marea
Tu esti tot ce-mi doresc
Cand cu ploi vine toamna
Ochii tai imi zambesc
Printre fulgi de zapada
Doar tu poti sa-i topesti
Esti a mea primavara

Inca ma simt cu tine ca-n prima zi
Si-al noualea cer cu tine il pot gasi
Pielea ta cu pistrui e ca o harta pe care
Buzele mele gasesc comorile tale
Inca ma simt cu tine ca-n prima zi
Esti motivul sa pot iar zambi

by Cat Music (YouTube), 6 decembrie 2016

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: Voltaj - "A XII-a" (2016), VIDEOCLIP NOU, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ!

4 comentarii:

  1. Imi era dor de cei de la Voltaj. App.ca am crescut cu ei. Sunt printre putinele formatii ce au rezistat in timp. Frumoasa melodia !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Total de acord! Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua piesa a trupei Voltaj - "Anotimpuri"! :)

      Ștergere
  2. Frumoasa melodie prin simplitate si versuri care duc direct spre minte si inima.Linia melodica te face sa canti alaturi de ei.
    Chiar mi-a fost dor de Voltaj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voltaj se mentine in top si e una din cele mai longevive formatii romanesti. Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie a trupei Voltaj! :)

      Ștergere