marți, 17 ianuarie 2017

VIDEOCLIP NOU: Ioana Ignat - "Mă Dezîndrăgostesc" (2017). MELODIE NOUĂ, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE 2017

2017 Ioana Ignat Ma Dezindragostesc melodie noua Ioana Ignat Ma Dezindragostesc versuri lyrics ioana ignat noul hit youtube ioana ignat vocea romaniei piesa noua 2017 ioana ignat videoclip noul single Ioana Ignat Ma Dezindragostesc official video youtube versuri ultima melodie 2017  Ioana Ignat Ma Dezindragostesc melodii noi 2017 videoclipuri cea mai noua piesa ultimul videoclip oficial Ioana Ignat Ma Dezindragostesc
Ioana Ignat - Ma Dezindragostesc (piesa noua, videoclip oficial, versuri/lyrics, new single 2017, new song)/ Foto Facebook Ioana Ignat Official

Ioana Ignat a lansat o nouă melodie, "Mă Dezîndrăgostesc", şi videoclipul oficial al cântecului marţi, 17 ianuarie 2017, pe YouTube. Piesa "Mă Dezîndrăgostesc" şi clipul noului single sunt produse de Universal Music Romania, GreenEye Music şi Nomad Music. Theea Miculescu a compus muzica şi versurile, iar Anton Sandu (SAN) a regizat videoclipul piesei "Mă Dezîndrăgostesc".
Vizionare plăcută!

Ioana Ignat - Ma Dezindragostesc (Official Video) New Single 2017



Ioana Ignat | Ma Dezindragostesc (Official Video) New Song 2017
Label: Universal Music Romania
Muzica & Versuri: Theea Miculescu
Producatori: Alexandru Antonescu (Zagga) si Catalin Tamazlicaru, @Nomad Music
Producator Executiv: Corneliu Ursache
Mix & Mastering: Madalin Rosioru & Corneliu Ursache
Regie by San
P&C Universal Music Romania, GreenEye Music & Nomad Music

======================================

Versuri:

Orb, surd, mut
Si impietrit
Ma priveai inflacarat
Azi ochii tai m-au inghetat

Plang, cad, rad
Am ametit
Dar lacrimile s-au uscat
Tu ai pierdut cand te-ai jucat

Nu credeam ca o s-o spun vreodata
Dar regret c-am fost candva a ta
Mi-ai spart inima ca pe o piatra
Si-ai imprastiat-o pe podea

Dar din bucati, din bucati
O sa fac o inima mai mare
Din bucati, din bucati
O sa imi ridic regate

Ma dezindragostesc

Orb, rau, las
Si prea grabit
Sa pleci noaptea fara mine
Dar sa-mi zici ca va fi bine

Trist, gol, mic
Si amagit
Mi-e sufletul, dar am curaj
Mai bine desert decat miraj

Bridge:
Am recitit scrisorile
Si mesajele
Ne legau marile
Si tatuajele
E trist c-abia acum te stiu
M-ai pacalit deja
Cand eu ma gandeam la noi
Tu vorbeai cu ea

by Ioana Ignat (YouTube), 17 ianuarie 2017

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Ioana Ignat - Ma Dezindragostesc (videoclip oficial, piesa noua 2017, new song, new single 2017): Ioana Ignat (Facebook) - www.facebook.com/Ioanaignatofficial/.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut postarea cu cea mai noua melodie lansata de Ioana Ignat - "Mă Dezîndrăgostesc" (2017)! :)

      Ștergere