vineri, 27 ianuarie 2017

MELODIE NOUĂ: Kamelia - "Suave" (2017). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

2017 Kamelia Suave melodie noua Kamelia Suave piesa noua versuri Kamelia Suave videoclip nou camelia hora suave 2017 noul hit Kamelia Suave official new single kamelia 2017 melodii noi Kamelia Suave lyrics versuri youtube Kamelia Suave official video kamelia cea mai noua melodie 2017 cea mai noua piesa kamelia hora suave ultima melodie kamelia 2017
Kamelia - Suave (piesa noua, videoclip oficial, versuri/lyrics, new single 2017, new song)/ Foto Facebook Kamelia Official

Kamelia a lansat o nouă melodie, "Suave", şi videoclipul oficial al cântecului joi, 26 ianuarie 2017, pe YouTube. Piesa de dragoste "Suave", interpretată în spaniolă şi engleză, este produsă de George Hora (Studio 66 Records) pentru Cat Music Romania. Muzica şi versurile noului single au fost compuse de George Hora şi Camelia Hora.
Regia videoclipului piesei "Suave" îi aparţine lui Bogdan Daragiu, iar scenariul este scris de Kamelia Hora. Filmările s-au desfăşurat la Grădina Botanică din Bucureşti.
"«SUAVE» este aici pentru voi. A trecut 1 an de cand am lansat «Amor», un an in care abia am asteptat sa va arat aceasta piesa. Asa ca va las sa va bucurati de ea si de videoclip, si astept sa imi spuneti cum vi se pare! SHARE daca va place! Va iubesc! ❤", a scris Kamelia ieri pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec "Suave".
Vizionare plăcută!

Kamelia - Suave (Official Video) New Single 2017, New Song



Kamelia - Suave (New Single 2017, New Song) by STUDIO 66 for Cat Music Romania
Produced by George Hora
Composed by George Hora, Kamelia
Mix&Master @ STUDIO 66, Romania, Timisoara
Director/DOP: Bogdan Daragiu
Video Edit/Color Grading: George Hora
Script by Kamelia

Lyrics:
Tu cuerpo se mueve, se mueve
Suave como una palmera
Tus ojos me miran, me miran
Me miran la noche entera

Suave, suave, suave, suavecito
Tu cuerpo se mueve, se mueve
Suave como una pal...
MERA

(Instrumental)

Muevete mi nino
Muevete mi chico lindo
Muevete mi nino
Suave, suave

Ai ai ai, mi nino
Tu eres como el sol
Tu me das caricias
Tu me das calor

Ai ai ai, mi nino
Yo estoy tan feliz
Cuando tu me besas
I really love how you kiss me

Glowing lights, glowing lights
Shining like glowing lights, glowing lights
In the dark
Summer nights, crazy nights
All the stars in the sky
Shining bright like you and I

You and I, like, like, you and I
You and I, like, like

Tu cuerpo se mueve, se mueve
Suave como una palmera
Tus ojos me miran, me miran
Me miran la noche entera

Suave, suave, suave, suavecito
Tu cuerpo se mueve, se mueve
Suave como una pal...
MERA

(Instrumental)

Muevete mi nino
Muevete mi chico lindo
Muevete mi nino
Suave, suave

Ai ai ai, mi nino
Tu eres como el sol
Tu me das caricias
Tu me das calor

Ai ai ai, mi nino
Yo estoy tan feliz
Cuando tu me besas
I really love how you kiss me

Glowing lights, glowing lights
Shining like glowing lights, glowing lights
In the dark
Summer nights, crazy nights
All the stars in the sky
Shining bright like you and I

You and I, like, like, you and I
You and I, like, like

(Instrumental)

Suave, suave, suavecito

You and I, like, like, you and I
You and I, like, like, you and I
I really love how you kiss me

Muevete mi nino
Muevete mi chico lindo
Muevete mi nino
Suave, suave

Muevete mi nino
Muevete mi chico lindo
Muevete, muevete, muevete, muevete, muevete
Suave
MERA

(Instrumental)

Muevete mi nino
Muevete mi chico lindo
Muevete mi nino
Suave, suave

Muevete mi nino
Muevete mi chico lindo
Muevete mi nino
Suave, suave, suavecito

by Cat Music (YouTube), 26 ian. 2017

Detalii gasiti aici: www.catmusic.ro/news/kamelia-se-pregateste-sa-lanseze-piesa-suave-si-un-videoclip-senzual/.

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Kamelia - Suave (videoclip oficial, piesa noua 2017, new single, new song 2017): Kamelia (Facebook) - www.facebook.com/KameliaOfficial/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu