miercuri, 8 martie 2017

MELODIE NOUĂ: Ackym şi Adrian Sînă feat. Sandra N. - "Să mă săruţi" (2017). PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE, LYRICS VIDEO

DJ Ackym, Adrian Sînă şi Sandra N. au lansat o nouă melodie, "Să mă săruţi", şi videoclipul cu versuri (lyrics video) al cântecului pe canalul de YouTube Roton Music TV miercuri, 8 martie 2017. Piesa de dragoste "Să mă săruţi" este produsă de Akcent Music şi Roton Music Romania. Muzica şi textul noului single "Să mă săruţi" au fost compuse de Sandra N. şi Adrian Sînă, iar de aranjamentul instrumental s-au ocupat DJ Ackym şi Mihail Gheorghe.
Pe YouTube găsiţi şi versurile piesei "Să mă săruţi". Enjoy!

Ackym & Adrian Sina feat. Sandra N - Sa ma saruti (Lyrics Video), New Single 2017, New Song



by RotonMusicTV (YouTube), 8 mar. 2017

Click pe linkuri daca vrei sa vezi MELODIE NOUĂ: Akcent feat. Amira - "Gold" (2017), VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE si MELODIE NOUĂ: Sandra N. feat. Veo - "French Boy (Habibi)", VIDEOCLIP NOU (2017), PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE!

UPDATE 06.04.2017: Ackym & Adrian Sina feat. Sandra N - Sa ma saruti (Official Video)



by RotonMusicTV (YouTube), 6 apr. 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu