vineri, 17 martie 2017

PIESĂ NOUĂ: Blazon - "Lasă ploaia" (2017). MELODIE OFICIALĂ, VERSURI, SINGLE NOU

Blazon a lansat o nouă melodie, "Lasă ploaia", în format audio pe YouTube în 25 februarie 2017. Muzica şi versurile noii piese "Lasă ploaia" sunt compuse de Blazon, noul single fiind prezentat în mediul online în premieră de Sprint Music Romania.
Clujeanul Pop Doru Mihai, cunoscut şi sub numele de Blazon, este fondatorul trupei hip hop Camuflaj care a activat între anii 2004 şi 2011.
Audiţie plăcută!

Blazon - Lasa Ploaia. Piesa Oficiala, Audio, New Single 2017, New Song



Blazon – Lasa Ploaia (Piesa Oficiala) / (C) & (P) 2017 Sprint Music & Sprint Media Publishing / LightsUp Music

Productie Muzicala: LightsUp Music pentru Sprint Music
Producator Muzical: Pop Doru Mihai (Blazon)
Compozitie, Text, Orchestratie: Pop Doru Mihai (Blazon)
Aranjament: Pop Doru Mihai (Blazon), Mandroc Vlad
Mix: Pop Doru Mihai (Blazon)
Master: Andre Rizo @ Arm Production
Cover art: Long RunnerFilms

Versuri/Lyrics Blazon - Lasa Ploaia:

Strofa 1
Lumea toată de mi-o vor da,
Sufletul nu mi-l vor lua.
Viața ce rost ar avea?,
De-aș pierde iubirea Ta.
Fie furtuna cât de grea,
Tu știu că nu mă vei lăsa.
Ai grijă și de barca mea,
Să n-o scufund cu mândria mea.

Refren
Lasă ploaia Ta să curgă,
Să îmi spele inima;
Și lasă-mi timpul să-mi ajungă,
Să repar ce-am greșit candva…

Strofa 2
Pe orice drum mă voi afla,
Tu luminează-n calea mea.
Și-un strop din bunătatea Ta,
Să-l picuri în inima mea.
Când voi cădea dă-mi iertarea Ta,
Și spală-mi patima cu larima ce-a curs cândva.
Și-un picur din răbdarea Ta,
Să-nving în încercarea grea.

Refren x 2

by Sprint Music (YouTube), 25 feb. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu