marți, 28 martie 2017

Bogdan Bobocea feat. Cabral - "Superman" (melodie nouă, videoclip oficial, new single 2017)

Bogdan Bobocea şi Cabral Ibacka au lansat o nouă melodie, "Superman", odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marţi, 28 martie 2017. Piesa "Superman" (Bogdan Bobocea feat. Cabral) şi clipul noului single sunt produse de Sprint Music Romania.
"Aici e sufletul meu. Bucățică cu bucățică.
Primul pas dintr-o călătorie minunată... pas ce îl fac alături de oameni minunați.
Alecsandra Casian, ești minunată și îți multumesc că ai acceptat să apari în clip.
Anthony Icuagu, Vlad Constantin si George Popa, vă mulțumesc pentru că ați lăsat bucăți din sufletele voastre în piesa asta (muzică, text, mix, master și orchestrație).
Cabral, Cabral Ibacka, îți mulțumesc pentru că ne-am suportat, pentru că ne-am îmbrățișat sincer și pentru că am zâmbit ca Superman.
Dana Dorian, îți mulțumesc pentru că sunt și pentru că m-ai ajutat să fiu.
Rămân dator cu multe mulțumiri dar sper că bucuria lansarii nu m-a copleșit numai pe mine. Mă voi revanșa. Promit. Zâmbiți. Azi e Superman.", a scris Bogdan Bobocea pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec.
Vizionare plăcută!

PIESĂ NOUĂ: Bogdan Bobocea feat. Cabral - Superman. Videoclip Oficial, New Single 2017, New Song



Videoclip oficial cu Bogdan Bobocea interpretand single-ul "Superman" in colaborare cu Cabral. (C) & (P) 2017 Sprint Music & Sprint Media Publishing
by Sprint Music (YouTube), 28 mar. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu