marți, 21 martie 2017

MELODIE NOUĂ: Holograf - "Dă-mi iubirea ta" (2017). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

2017 Holograf Da-mi iubirea ta melodie noua Holograf Da-mi iubirea ta piesa noua videoclip Holograf Da-mi iubirea ta Dan Bittman official video youtube noul hit Holograf Da-mi iubirea ta ultima melodie trupa Holograf Da-mi iubirea ta holograf noul single 2017 noul cantec formatia holograf da-mi iubirea ta 20 martie 2017
Holograf - Da-mi iubirea ta (piesa noua 2017, videoclip oficial, new single, new song 2017, new video)/ Foto Facebook Trupa Holograf

Trupa Holograf a lansat o nouă melodie, "Dă-mi iubirea ta", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 20 martie 2017. Piesa "Dă-mi iubirea ta" (Holograf) şi clipul noului single sunt produse de MediaPro Music Romania. Muzica şi versurile au fost compuse de membrii formaţiei Holograf, iar regia videoclipului îi aparţine lui Dan Petcan.
Protagoniştii poveştii de dragoste sunt dansatorii Raluca Dura şi Mircea Vlad, de coregrafie ocupându-se Dan Chiriac. Vizionare plăcută!

Holograf - Da-mi iubirea ta (Official Video) New Single 2017, New Song



Holograf - Da-mi iubirea ta (Official Video) New Song 2017, New Single
by MediaProMusic (YouTube), 20 mar. 2017

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de trupa Holograf - Da-mi iubirea ta (videoclip oficial, piesa noua 2017, new single, new song 2017): Holograf (Facebook) - www.facebook.com/TrupaHolograf/.

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: Holograf - "Deschide-mi inima" (2016), VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu