joi, 23 martie 2017

Lidia Buble şi Amira - "Le-am spus clătitelor" (parodie Pro FM, versuri, video)

VIDEO: Lidia Buble & Amira - Le-am spus clatitelor | Parodie ProFM 2015


Lidia Buble si Amira au cantat o versiune de sezon pentru hitul ei "Le-am spus si fetelor" pe versuri scrise de colega noastra Nicoleta Creciunesc. Pofta buna! :)
www.profm.ro

Versuri Lidia Buble & Amira - Le-am spus clatitelor:

Mă gândesc în fiecare zi
Cum ar fi dacă ne-am opri
O secundă să poftim, să ne amintim

Eu vreau Crăciun în fiecare zi
De cadouri nu m-aş plictisi
Anul nou râde fericit
Şi eu n-am halit

Şi doar tu-mi dai să mănânc
Şi doar tu mă faci ce sunt
Şi doar noi orice am fi, zi de zi

Şi vreau să-ţi spun că mi-a fost dor
Şi le-am spus clătitelor
Tremur când eu le ung uşor
Cu gem dulce acrişor X2

Şi-a mai trecut un an,
Şi multe kilograme am
Cântarul ne-a convins
Că suntem de neînvins X2

Mă regăsesc în fiecare piftea
Şi salivez la orice sarma
Dar când pici, să te ridici
Să bagi şorici

Eu vreau Crăciun în fiecare zi
De cadouri nu m-aş plictisi
Anul nou râde fericit
Şi eu n-am halit

Şi doar tu-mi dai să mănânc
Şi doar tu mă faci ce sunt
Şi doar noi orice am fi, zi de zi

Şi vreau să-ţi spun că mi-a fost dor
Şi le-am spus clătitelor
Tremur când eu le ung uşor
Cu gem dulce acrişor X2

Şi-a mai trecut un an,
Şi multe kilograme am
Cântarul ne-a convins
Că suntem de neînvins X2

by ProFMVIDEO (YouTube), 23 dec. 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu