joi, 6 aprilie 2017

Ackym şi Adrian Sînă feat. Sandra N. - "Să mă săruţi" (2017). MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP OFICIAL, VERSURI, NEW SINGLE

DJ Ackym, Adrian Sînă şi Sandra N. au lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Să mă săruţi" pe canalul de YouTube Roton Music TV joi, 6 aprilie 2017. Piesa de dragoste "Să mă săruţi" este produsă de Akcent Music şi Roton Music Romania. Muzica şi versurile noului single "Să mă săruţi" au fost compuse de Sandra N. şi Adrian Sînă, iar de aranjamentul instrumental s-au ocupat DJ Ackym şi Mihail Gheorghe. Regia videoclipului cântecului "Să mă săruţi" îi aparţine lui Bogdan Păun (NGM Creative).
Vizionare plăcută!

PIESĂ NOUĂ, VIDEOCLIP: Ackym & Adrian Sina feat. Sandra N - Sa ma saruti (Official Video) New Single 2017, New Song



Mix & Master: Cristian Pistol
DOP: Alexandru Muresan
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2017 ROTON MUSIC, Akcent Music

Lyrics/Versuri Ackym & Adrian Sina feat. Sandra N - Sa ma saruti:

E aproape de opt
Si s-a incins
Tot sufletul
De asteptat

Minute m-ai copt
La telefon
Cand ai sunat
Am tremurat

Sper ca nu ai uitat adresa mea
Cobor eu la parter
Tu ai aflat de mult parola mea
Eu tie nu ti o cer

Aaaa daca as avea
O lampa cu dorinte as vrea
Aaa aaa timpul sa stea
Eu sa fiu poezia ta

Sa ma saruuuuti sa ma saruuti
La ceas de seara
Ca prima oara
O primavara o primavara

Asa cum ma sorbi
Tu din priviri
Ca un artist opera sa
Apoi ma cuprinzi
Ca-ntr-un tango
Ce dans nebun,
Cat l-as mai vrea

Si n-am uitat sa imi las gatul gol
Ca sa-l imbraci cu dor
Sa nu profiti de gandul doritor
Imi dai fior peste fior

Sunt jos iubito hai te rog coboara
Astept momentul asta de asta primavara
Deja iti simt mirosul tau de iasomie
Si recunosc buzele tale dintr-o mie

by RotonMusicTV (YouTube), 6 apr. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu