vineri, 28 aprilie 2017

MELODIE NOUĂ: JerryCo feat. BalAdda - "Îngerii Plâng" (2017). VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, SINGLE NOU

PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: JerryCo feat. BalAdda - Ingerii Plang (Official Audio) New Single 2017, New Song



Videoclip cu JerryCo interpretand single-ul "Ingerii Plang" in colaborare cu BalAdda. (C) & (P) 2017 Sprint Music & Sprint Media Publishing
Interpetare: JerryCo, ADDA, Catalina Zoescu, Ale, Cath - "Ingerii Plang"
Versuri: JerryCo, ADDA
Muzica: ADDA, Georgian Idriceanu, Paul Vasilescu
Chitara electrica: Andrei Bera
Piesa noua produsa de Georgian Idriceanu @ BalAdda Studio
Mix & Master: Madalin Rosioru
Artwork concept & Design: Marooni

Single nou, piesa noua: JerryCo featuring BalAdda - Ingerii Plang (versuri/lyrics):

Strofa 1

Tu esti in bratele cuiva acum
Eu sunt prostul care n-are somn si-n prostia mea inca te sun
Poate e vinul, poate-s greu de cap
Poate-s cele un milion de feluri in care tu m-ai facut praf
Poate ma plang ca o...
Era mai bine doar sa-mi fac treaba si sa-mi vad de drum
Ai zis ca ai nevoie sa fiu langa tine-acum
Am zis ca te iubesc de cand te stiu, ai zis ramas bun...
N-am vrut sa grabesc nimic, doar sa stii ce simt
Doar sa-ti dau lumea ca simteam ca-s cel mai fericit
Probabil trebuia sa tac s-in zori in pat
Sa ma uit pe geam asteptand sa te imbraci
Sa pleci, si-n gand, zilnic sa ai
Cum era daca-ti ceream sa mai stai
As fi facut orice sa ramai, sa ma fi cunoscut
Dar n-am stiut...

Refren

Acum ingerii plang, Din cer ii aud
Inca unul de-al lor, S-a dus e pierdut
Acum ingerii plang, In noapte-i aud
Ti-am dat sufletul meu si tu l-ai vandut
Acum ingerii plang...

Strofa 2

Presupun ca tre' sa trec peste
Gen sa pocnesc din degete sa uit de tot este!?
Tu n-ai intrat pe usa aia, n-am stat la masa, n-am ras,
Nu te-am luat de mana, nu m-ai luat in brate, n-ai spus
Ca sunt tot vrei, a doua zi nici n-ai plecat la el
O sa gasesc pe cineva ca tine ca Adele
O sa gasesc pe cineva care sa stea pe veci
Sper ca te uiti in ochii lui si-a meritat sa pleci
Sper ca asculta cand vorbesti
Sper ca te vrea asa cum esti
Si-atunci cand soare nu gasesti
Sper ca omul tau e-acolo sa zambesti si ai tot ce-ti doresti
Eu ti-as fi dat lumea
Eu ti-as fi dat lumea
Eu ti-as fi dat lumea
Eu ti-as fi dat lumea...

Refren

Acum ingerii plang, Din cer ii aud
Inca unul de-al lor, S-a dus e pierdut
Acum ingerii plang, In noapte-i aud
Ti-am dat sufletul meu si tu l-ai vandut
Acum ingerii plang...

Strofa 3

Astazi cade cerul, Astazi plang si norii
Ti se rupe inima
Tu te rog fii tare, Chiar daca te doare
O sa vina dragostea...

Refren

Acum ingerii plang, Din cer ii aud
Inca unul de-al lor, S-a dus e pierdut
Acum ingerii plang, In noapte-i aud
Ti-am dat sufletul meu si tu l-ai vandut
Acum ingerii plang...

by Sprint Music (YouTube), 27 apr. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu