joi, 25 mai 2017

Amna - "Copilărie" (melodie nouă, videoclip, versuri, single nou 2017)

Amna a lansat oficial o nouă melodie, "Copilărie", însoţită de un videoclip creat pentru mediul online vineri, 25 mai 2017, pe YouTube. Piesa "Copilărie" este produsă de Amna şi Adina Bold pentru Roton Music Romania. Muzica şi versurile noului single "Copilărie" au fost compuse de Amna.
"Piesa «Copilarie» este un omagiu adus celei mai frumoase perioade din viata ❤️❤️❤️. Este un omagiu adus parintilor 👪, bunicilor, tuturor persoanelor care ne-au facut copilaria de poveste 💕, ani de care ne amintim mereu cu drag 🙏🙏🙏.
Multumesc celor care au fost alaturi de mine in aceasta frumoasa poveste: Roton Music, Alexandru Misu, Diz Adina.
#dordecopilarie #piesascrisadinsuflet #1iunie #ziuacopilului #avalansadeemotii", a scris Amna azi pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Amna - Copilarie (Online Video) New Song 2017, New Single



Mix/Mater: Alexandru Misu
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2017 ROTON MUSIC

Amna - Copilarie Versuri / Lyrics:

Stăteam de vorbă cu mine și
Mă intrebam dacă mai știi
Când eram copii
Când eram copii

În fața blocului ieșeam
De-a v-ați ascunselea ne jucam
Când eram copii
Mă întrebam dacă mai știi

Și te tot minți că pe chipul tău
Anii n-or să se vadă
C-o să rămâi neschimbat, dar timpul ăsta
Trece-n grabă

Copilărie,
Nu știu când ai trecut
Unde sunt anii de demult
Zi-mi când ai trecut
Copilărie,
Nu știu când ai trecut
Unde sunt anii de demult
Zi-mi când ai trecut

Îmi amintesc cum mama-mi tot spunea
Că-s cei mai tari ani din viața mea
Tot ce ne doream
Era să fim oameni mari

Și ne-am trezit din doi copii, parinți
Cu grijile zilei ce va veni
Și toți ne grăbeau
Să alergăm dupa bani

Și te tot minți că pe chipul tău
Anii n-or să se vadă
C-o să rămâi neschimbat, dar timpul ăsta
Trece-n grabă

Copilărie,
Nu știu când ai trecut
Unde sunt anii de demult
Zi-mi când ai trecut
Copilărie,
Nu știu când ai trecut
Unde sunt anii de demult
Zi-mi când ai trecut
Copilărie,
Nu știu când ai trecut
Unde sunt anii de demult
Zi-mi când ai trecut
Copilărie,
Nu știu când ai trecut
Unde sunt anii de demult
Zi-mi când ai trecut

by RotonMusicTV (YouTube), 25 mai 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu