miercuri, 17 mai 2017

Daiana - "Tu Y Yo" (melodie nouă, videoclip oficial, new single 2017)

PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Daiana - Tu Y Yo (Official Video) New Single 2017, New Song



Piesa noua: Daiana - Tu Y Yo (Official Video) New Song 2017, New Single
Download / Stream link: https://MediaPro.lnk.to/TuYYoYT

Pe langa single-urile lansate, precum “Coloreaza-mi inima”, “Prizonier in suflet”, “Call me”, Daiana a lansat si coveruri cu sute de mii de vizualizari pe canalul ei de YouTube pentru hituri ca “Despacito”, “Take Shelter” etc, dar si vloguri saptamanale cu povesti din viata unei adolescente.
“Am lucrat foarte bine cu Blazon, compozitorul, mi-a placut enorm de mult piesa ‘Tu y yo’, inca de la primele acorduri si am simtit ca trebuie sa fie a mea. Am filmat clipul la mare, unde a fost distracție maxima, iar ideea lui Mihai Laz asupra regiei videoclipului completeaza perfect piesa”, declara Daiana.

Productie muzicala: Lights Up Music pentru Media Pro Music
Producator muzical: Pop Doru Mihai
Muzica: Pop Doru Mihai, Cringasu Alexandru Laurentiu
Orchestratie: Pop Doru Mihai
Mix: Pop Doru Mihai, Vlad Mihai Mandroc
Mastering: Petru Birladeanu
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2017
by MediaProMusic (YouTube), 16 mai 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu