luni, 29 mai 2017

F. Charm - "Toate bune şi frumoase" (monolog, versuri, video nou) - 2017

VIDEO NOU, VERSURI: F. Charm - Toate bune si frumoase (monolog) 2017



https://www.facebook.com/fcharm/
Instagram : @thisizfcharm
Contine un pasaj din soundtrack-ul filmului "The Godfather", compozitor Nino Rota.
Text : F.Charm
Instrumental: Nino Rota
Video :
D.O.P : Andrei Maerean
Montaj : Alexandra David
Productie : Zebra Film

Versuri F.Charm - Toate bune si frumoase (monolog):

Viata mea-i un cantec, fiecare zi-i o strofa
O iau ca pe-un dar de sus, altii ca pe-o catastrofa
E ciudat sa vezi cum vin oameni ce te-au judecat
Si cum se lipesc de tine, doar sa apuce-un dumicat
Ca din zece cunostinte, 5 mi-au devenit dusmani
3 jurau loialitate, dar au fost schimbati de bani
Din 2 a mai e numai 1, ca celalalt s-a sucit
Si-am ramas numai cu asta, ca n-a urmarit profit
Cand toate-s bune si frumoase
Si oamenii-s mai frumosi,
Brusc problemele dispar, toti sunt mai prietenosi
Toti vor sa te vada zilnic, sa-ti zica numai de bine
Toti au fetele de ingeri sa-i vada lumea cu tine
Toate bune si frumoase pana vin si alea rele
Sa-i vezi cum fug toti ca lasii ca sa nu dea piept cu ele
Lumea uita
Eu nu uit, c-am investit sentimente
Eu nu uit, le-am sadit ca monumente
Ce va fi…Dumnezeu cu mila
Ca n-am cautat vreodata dragostea lor cu de-a sila
E o vorba din batrani, eu nu vreau sa fiu pe val
Ca ce e val ca valul trece si-o sa ma trezesc la mal
Si la mal vin uscaciuni ce n-au reusit in larg
E numai natura moarta, multe resturi din catarg
Ce rost are totul, n-o sa ma intreb

Multumesc celui de sus ca ma pastreaza intreg
Asta nu-i o piesa, nu e piesa mea
Nu e piesa voastra, nu e piesa ta
Sunt doar niste ganduri, scrise dimineata
Intr-o zi de luni cand vorbeam cu ceata

by F.CHARM (YouTube), 29 mai 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si F. Charm - "La poarta raiului" (videoclip nou, melodie oficială, versuri, single nou 2017)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu