sâmbătă, 3 iunie 2017

Valeriu Cercel - "Divorţ în stil românesc" (poezie amuzantă)

Valeriu Cercel Divort in stil romanesc poezie amuzanta Valeriu Cercel divort romanesc versuri haioase valeriu cercel poezii amuzante versuri comice haioase poezii de divort versuri haioase de despartire
Foto: www.sokant.ro

Divorţ în stil românesc (versuri de Valeriu Cercel)

După atâţia ani de căsnicie,
Acum, că amândoi ne pensionăm,
Nici vorbă despre ură, duşmănie,
De-acord căzurăm ca să divorţăm,

Şi nu că ar fi fost nepotrivire
De caracter, ea grasă, io schilod,
Ci chiar ne potrivim, dintr-o privire
Suntem făcuţi pe-acelaşi calapod,

Că eu sunt fumător... şi ea fumează,
Eu sting atunci când beau, ea bea cu foc,
La poker eu trişez, şi ea trişează,
Cum dracu' de-am avut aşa noroc?!

Iar când ne-ncăierăm, o iau la moacă,
Dar eu nicicând la faţă nu am dat,
De păr o iau doar când nu vrea să tacă
Şi-o-njur de mă-sa, fi'nd manierat,

Aşa că amândoi am hotărât,
După o viaţă plină de capricii,
Să divorţăm, că ne şade urât
S-avem un partener cu-atâtea de vicii.

poezie satirică de Valeriu Cercel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu