vineri, 14 iulie 2017

VIDEOCLIP NOU: Deliric, Silent Strike - "Eroare" (2016). MELODIE NOUĂ, VERSURI, PIESĂ ORIGINALĂ, NEW SINGLE

PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Deliric, Silent Strike - Eroare (Official Video) NEW SONG 2016, NEW SINGLE



Download: http://bit.ly/deliricxsilentstrike
Buy album: http://bit.ly/delisilentpack
https://www.facebook.com/Deliric1
https://www.instagram.com/Deliric
Director & Editor: Florina Titz
Director of Photography: Max Moore
Drone Operator: Minu Park
Production Coordinators: Chris McChane, Yun Xiao, Ye Zhu
Lyrics: Deliric
Music: Silent Strike
Recorded and Mastered @ Studio X
https://www.facebook.com/sstudiox

Piesa noua, single nou, Deliric, Silent Strike - Eroare (versuri/lyrics)

[1]

Am crezut că te cunosc pentru o clipă, că te știu de pe Twitter
Ochii ascunși după glitter, vorbe rostite prin gloss să le facă roz

Ordonate frumos de ordinatoare ordinare de-un rece hidos
Ce-ți limitează frecvențele să nu treacă în distors

Te văd în milioane de pixeli, te aud amplificat prin mixer
Am să te scot la film pe Netflix, la fix ne vedem pe mess

Aștept cu interes, fac fontu mic c-apeși Enter des
Inimi de un roșu intens prin fereastra ta se prăvălesc, simt că roșesc

Nu reușesc să scriu ce simt, simt c-am dat chix
De două ori două puncte asterisc nu fac cât două puncte x, Simt că insist

Surâs descris de paranteza ce-am deschis. Fiindcă sunt trist
Tastez cu frică, risc să te pierd, conexiunea-mi pică

M-am îndrăgostit de tine pe Flickr, de poze la rezoluție mică
Artificiile compresiei strălucind prin sticlă

O fecioară în iconiță la o adică, dar te-am văzut comentând cu altu’
Lumea ce-o să zică, am crezut că te cunosc pentru o clipă...

[Refren] x 4

Aș vrea să pot să-ți dau drumu'
Să pot să-ți spun “Nu!”

[2]

Am crezut că te cunosc pentru o clipă, nu ești ca orice tipă
De vorbe bune faci risipă, da-ntr-un ocean de like-uri se disipă

Înrobiți de ambiții, pierduți în propoziții
La probleme de partiții tu mi-ai promis mie toți biții

Dar te-ai sucit, e-un android în locul tău, unde ești pisi
Te uiți lung ca printr-un periscop când fac transmisii

Ți-ai pus amprenta pe retina mea, da' la orice meci se tinde
Într-un snap să te văd fără filtre, fumez! instant gramu' mă minte

Am capu-n cloud. N-am stare, nu mai am drive
Tare mă-ntreb: dacă-mi ieși în cale mai dăm vreun high five?

Oare de când ne-am conectat prin porturi, tu mă duceai cu preșul?
Eu visam să navigăm împreună, tu doar să-mi cureți cashul?

Dar știai că-s parolist și n-o să las conturi deschise
Un troian de minciuni așternut să-ți faci jocul de cUlise

Și odată atras în cursă mi-ai ochit și codul sursă
Am compilat în pripă, am crezut că te cunosc pentru o clipă...

[Refren] x 4

Aș vrea să pot să-ți dau drumu'
Să pot să-ți spun nu

by FacemRecordsTV (YouTube), 23 dec. 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu