miercuri, 27 septembrie 2017

MELODIE NOUĂ: JO - ”Stinge-mi Luna” (New Official Single) - 2017. VIDEO NOU: JO - ”Stinge-mi Luna” (Live Session)

PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: JO - Stinge-mi Luna (Official Single) New Song 2017, Audio



Muzica: Serban Cazan, Theea Miculescu, Andrei Tiberiu Maria, Florin Boka,
Text: Serban Cazan, Theea Miculescu
by Cat Music (YouTube), 8 sept. 2017

VIDEO NOU: JO - Stinge-mi Luna (Live Session) New Single 2017



Pe 29 august, Jo, una dintre cele mai populare si iubite artiste ale momentului, si-a sarbatorit ziua alaturi de prieteni, familie si oameni din media. Inainte de tort, aceasta le-a “servit” in premiera celor dragi cel mai nou single al ei: “Stinge-mi luna”.
by Cat Music Events (YouTube), 22 sept. 2017

4 comentarii:

  1. Frumos clip și voce!
    O zi minunată îți doresc,Cristi!
    Mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu auzisem melodia asta, mi se pare foarta draguta si suna putin diferit fata de stilul pe care l-am mai auzit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai noua melodie scoasa de Jo in 2017 e foarte faina intr-adevar. :)

      Ștergere