sâmbătă, 23 septembrie 2017

MELODIE NOUĂ: Vunk feat. Irina Rimes - ”Stai lângă mine” (2017). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, SINGLE NOU

“Stai langa mine”, cel de-al patrulea single lansat de pe noul album Vunk, “Extrovertit” dupa “Camera ei”, “Hai, mersi” si “Imbracati sau goi” (feat. Alina Eremia), este prima colaborare a trupei cu Irina Rimes, informează www.roton.ro.
Intelege. Iarta. Ramai. Unele dintre cele mai puternice cuvinte pe care le putem spune atunci cand credem cu toata puterea ca meritam sa primim sau sa dam inca o sansa in iubire. “Stai langa mine” vorbeste despre curajul de a ne spune cu voce tare, fara teama, dorintele, scrie www.roton.ro.
“Credem foarte tare in puterea cuvintelor. Un singur cuvant poate schimba o lume intreaga. Stai langa mine pentru ca orice iubire merita o noua sansa. Acesta este mesajul piesei pe care am ales sa-l spunem printr-un videoclip cu un puternic impact vizual, in care predomina doua culori: galben si rosu. O poveste simpla, cu doua personaje care se cauta prin gesturi si priviri.
Mi-am dorit sa regizez eu clipul pentru piesa asta, sa creez starea pe care am vrut sa o transmitem vizual. Este o abordare usor atipica a unui clip romanesc, din punct de vedere al incadraturilor si unghiurilor de filmare”, a declarat Cornel Ilie, liderul trupei Vunk, pentru www.roton.ro.
”Este o piesa pe care am scris-o împreună cu Andy Banica si care ne-a placut foarte mult. Am vrut sa o lansam, iar cand a aparut ocazia unei colaborari cu Vunk, am stiut exact ca “Stai langa mine” este piesa. Si lui Cornel i-a placut de la prima ascultare si acum ne bucuram sa va prezentam rezultatul final”, a spus Irina Rimes, menționează www.roton.ro.
“Stai langa mine” este cel de-al doilea videoclip al trupei Vunk, dupa “Sari” ale carui scenariu si regie sunt semnate de Cornel Ilie, potrivit www.roton.ro.

Sursa: http://www.roton.ro/news_detalii.php?id=167

VERSURI, PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Vunk feat. Irina Rimes - Stai langa mine (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Muzica: Gabriel Maga, Andi Banica, Irina Rimes
Text: Irina Rimes, Andi Banica
Editor: Roton Music Publishing, Quantum Music
© & (P) 2017 ROTON MUSIC
Regie: Cornel Ilie
DOP: Bobby
Montaj: Florin Botea

Piesa noua, single nou: Vunk feat. Irina Rimes - Stai langa mine Versuri / Lyrics:

Tu te joci in parul meu
Eu ma joc in mintea ta c-asa sunt eu
Fiecare dintre noi stie bine
Ca astazi ne iubim dar n-o sa stim ce va fi maine
Tu te joci in parul meu
Eu lovesc in sufletul tau mereu
Si vreau in inima ta sa stau
Tu sa ma iubesti si eu in inima ta sa stau

Poate ca e doar privirea ta
Poate doar imaginatia mea
Nu stiu ce-ai facut cu mintea mea
Dar imi place sa ma simt a ta
Stai langa mine

Tu te joci in parul meu
Tu nu stii nici pe departe ce vreau eu
Sa nu crezi ca ma cunosti atat de bine
Astazi ne iubim dar n-o sa stim ce va fi maine
Tie iti place sa ma alinti
Mie imi place sa te scot din minti
Si vreau in inima ta sa stau
Tu sa ma iubesti si eu in inima ta sa stau

Poate ca e doar privirea ta
Poate doar imaginatia mea
Nu stiu ce-ai facut cu mintea mea
Dar imi place sa ma simt a ta
Stai langa mine

by Roton Music TV (YouTube), 22 aug. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu